הנוכחות הניכרת של רכבים חשמליים בכבישי ישראל, לצד הצפי לעלייה משמעותית במספרם של אלו בתקופה שבה העולם כולו עושה את המעבר מרכב בנזין לרכב חשמלי, מחייבים היערכות גם בתחום ההכשרה המקצועית.

ארגון מומנטום, מנוע הצמיחה של מקצועות הרכב, יזם עם יבואניות הרכב שלושה ימי חשיפה בכל מרכזי השירות של יבואניות הרכב החברות בארגון. בימי החשיפה, Swipe Up, המתקיימים במסגרת השותפות האסטרטגית בין מומנטום ומשרד החינוך לחיזוק הקשר עם התעשייה ולטיפוח דור העתיד, יארחו יבואניות הרכב כ־300 סטודנטים במסלול הנדסאות רכב (י"ג, י"ד) הלומדים במגמת תחבורה מתקדמת במכללות הטכנולוגיות של משרד החינוך למפגשים שיכללו הרצאות על חדשנות טכנולוגית, חשיפה למהלכי קריירה מעצימים של דמויות מפתח וכן התמודדות עם פתרון בעיות מורכבות במטרה לגבש תמונת עתיד בענף.

בין החברות שיפתחו את שעריהן בפני הסטודנטים ניתן למצוא את יוניון מוטורס (לקסוס), קבוצת כלמוביל, קבוצת סמל״ת, קרסו מוטורס, דלק מוטורס, UTI, הארלי דוידסון, מכשירי תנועה, תעבורה, דיוק ועוד.  לדברי חגית אליאס, מנכ"לית מומנטום: "מחמם את הלב לראות את מאות הסטודנטים שנחשפו לתוכניות שלנו שמגיעים בימים אלו ונחשפים למרכזי השירות של החברות המובילות בתעשיית הרכב".