הטרנד החדש של הקמת בתי כנסת בסניפים הגדולים של רשתות השיווק צובר תאוצה. "בשנה האחרונה הקימה החברה 57 בתי כנסת בסופרמרקטים של רשתות השיווק של רמי לוי, יוחננוף ויינות ביתן", סיפר מיכה אוברמן, מנכ"ל "לביא תעשיות", מהמובילות בתחום תכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי כנסת.

במקום הראשון בין רשתות השיווק שבהן הוקמו בתי כנסה מדורגת רשת רמי לוי, עם 33 בתי כנסת. החברה הקימה בתי כנסת בשורת קניונים, בהם קניון מלחה בירושלים וקניון עזריאלי בתל אביב. "טרנד בתי הכנסת ברשתות השיווק מצוי בצמיחה, וההערכה שלנו היא שבשנתיים הקרובות ייפתחו עוד 30־40 בתי כנסת ברשתות שיווק, קניונים ומרכזי מכירות", הוא ציין.
 
בשנים האחרונות מפעל "לביא" ייצר וסיפק ריהוט לעשרות בתי כנסת במדינות שונות ברחבי העולם. בין השאר מדובר בבית הכנסת הגדול ביותר שנבנה ב־15 שנה האחרונות ברוסיה, בשכונת ז'וקובקא במוסקבה, הממוקם בסמיכות לביתו של הנשיא ולדימיר פוטין.