השפית ושופטת הריאליטי, מיכל אנסקי, גילתה היום (חמישי) בראיון לגל"צ כי למרות שהיא נאלצת לטעום כחלק מתפקידה בתכנית "מאסטר שף" כמויות גדולות של מנות לא כשרות היא משתדלת לאכול כשר ולהימנע לפחות מאכילת בשר בחלב. "אני אוכלת כשר כבר ארבע שנים", סיפרה, " אני עושה הרבה מאוד הנדסה. ליוו אותי רבנים שאמרו לי כי אני יכולה להכניס לפה אוכל לא כשר אבל לא לבלוע. אני לא מכניסה לפה שרימפסים, אבל בשר בחלב אני עושה כמיטב יכולתי. חזיר אני גם לא אכניס לפה".



אנסקי הפתיעה ואמרה כי "במהלך העונה עצמה הכל כשר, המזווה הוא כשר. אף פעם לא היו מאכלים לא כשרים במזווה. רק לא מקפידים על בשר וחלב". לגבי האפשרות שההקפדה על הכשרות היא חלק מתהליך התחזקות כולל אמרה אנסקי כי "לא, אני לא מתחזקת. יש ללא ספק תהליכים שעוברים עלי, אבל הם לא קשורים להתחזקות. אף פעם לא התרחקתי, אני באה ממשפחה מסורתית וסבא שלי היה פרופסור לתנ"ך. אני מדליקה נרות. זאת לא התחזקות, זאת רק שמירה על המסורת".



אנסקי המשיכה ואמרה כי "בישראל אנחנו כור היתוך, סיר היתוך של מסורות. כולנו מהגרים שמסבירים את עצמנו באמצעות האוכל שאנחנו אוכלים. החגים שלנו וימי שישי זה המקום בו אנחנו מתחברים אחורה למקומות שסבא וסבתא שלנו הגיעו מהם ואנחנו מגדירים את עצמנו באמצעות המאכלים".