בימים אלו בהם הנושא הסביבתי עולה על סדר היום, ואנשים רבים מביעים דאגה מהשפעות שינויי האקלים,אפליקצית ההיכרויות Bumble הבינה שצריך להתייחס לזה גם בעולם ההיכרויות. 

באמבל, אפליקציית ההיכרויות הפופולרית שבה הנשים עושות את הצעד הראשון הבחינה שיותר ויותר רווקים ישראלים לוקחים בחשבון את הנושא הסביבתי בעת בחירת פרטנרים עתידיים ותכנון דייטים. בין אם מדובר בהוספת תגית של סביבתיות לפרופיל או בחירה בפעילות ירוקה כדייט, הטרנד האקולוגי הפך להיות כיום חלק בלתי נפרד מהרומנטיקה.

 בסקר שערכה באמבל בקרב 1000 רווקות ורווקים בשיתוף מכון ipanel ניתן לראות כי עבור 3 מתוך 4 (75%) נשים וגברים בישראל, תחומי עניין משותפים הם גורם המשיכה החשוב ביותר.

עבור יותר מ-1 מכל 3 (35%) רווקים בישראל, אמונה פוליטית משותפת היא פרמטר חשוב להתאמה, ומדובר לא רק מתייחס בפוליטיקה, אלא גם במטרות פוליטיות באופן נרחב.בישראל, תג ״הסביבתיות״ הוא התיוג העיקרי אותו הוסיפו רווקים ורווקות לפרופילי ה  Bumble שלהם,  ואחריו תג קהילת הלהט״בק ופמיניזם.  

 נעמי ווקלנד, סגנית נשיא באמבל לאירופה: "המחקר שלנו מראה שרוב הרווקים ברחבי העולם מודעים יותר ומלאי כוונה כיצד ומתי הם יוצאים לדייט. עכשיו, יותר מתמיד, אנשים יותר פתוחים לגביי מה שהם מחפשים בכל הנוגע לאדם החולק את הערכים המשותפים שלהם.

הטרנד החדש של 'דייט ירוק' מדבר על החשיבות הגוברת שרווקים ישראלים מייחסים לוודא שהאנשים שהם מתחברים אליהם והמקומות שאליהם הם יוצאים, משקפים את הערכים הסביבתיים שלהם. זה כבר בא לידי ביטוי באופן שבו רווקים משתמשים באפליקציות היכרויות ואנחנו רואים יותר ויותר אנשים מוסיפים את תג הסביבתיות לפרופילים ב - 'Bumble'", הוסיפה.

טיפים לדייט ירוק

דייט בחוץ ובטבע- מזג האוויר השמשי מאפשר לבחור פינה ירוקה ונעימה שיאפשר לכם להכיר אחד את השניה בלי הסחות דעת, וגם לחלוק את האהבה לטבע. זיכרו להביא איתכם כלים רב פעמיים ושקית זבל מתכלה.

דייט בברים ומסעדות עם מודעות סביבית- עם התגברות טרנד הטבעונות והצמחונות בערים המרכזיות בישראל, קיימים מקומות רבים שמציעים טיפול בפסולת במסעדה, ובחירת חומרים ידידותיים לסביבה. בחרו לצאת לברים והמסעדות שתואמות לסל הערכים שלכם.

 הליכה משותפת או רכיבה על אופניים- במקום לבחור בתחבורה מסורתית, השתמשו באופניים או צעידה לדייט. זה מאפשר הרבה יותר עניין גם במהלך הדייט.

 פעילות סביבתית משותפת- למה לא לנצל את הדייט לעשיית טוב? יש לא מעט פעולות סביבתיות שניתן לבצע כחלק מהדייט: ניקיון חופים זו רק אחת מהן.תאמו לוקיישן מעניין ושלבו בו פעילות סביבתית שמתחברת לתפיסת העולם המשותפת שלכם.