ד"ר מאיה רוזמן הקדישה את תוכניתה ב-103FM לפרי החם של עונת הקיץ - המלון. "הוא נמצא במקום הראשון מבחינת תכולת ויטמין C", אמרה, ומנתה את שלל יתרונותיו.

"המלון מכיל אחוז סוכר נמוך, ופחות קלוריות מפירות אחרים – בערך 32 קלוריות במאה גרם, שזה כמו שיש בגזר בערך. זה אומר שאפשר לאכול ממנו 300 גרם כמנת פרי אחת, בערך שלוש כוסות של קוביות מלון", חשפה. "המלון מכיל כמות ענקית של ויטמין C. במנה של מלון יש יותר ויטמין C ממה שמבוגר צריך ליום שלם".

עוד ציינה, כי "המלון מכיל שילוב של שני דברים שעוזרים לנו למנוע קמטים – גם ויטמין C שדרוש ליצור הקולגן שלנו, וגם – מעל 90 אחוז נוזלים שמרווים את הגוף ומונעים יובש בעור. המלון בעל אינדקס גליקמי נמוך יחסית, מה שאומר שהוא נחשב לפרי שיותר מתאים לכל מי שסובל מנטייה לסוכרת, בנוסף לכך זה אומר שהוא משביע לזמן ארוך יחסית. מלון כתום מכיל הרבה בטא-קרוטן, הלא הוא ויטמין A שחשוב לנו לראיה ולמערכת החיסון".

לסיום הוסיפה: "אפשר לשלב מלון גם בסלטים עם עליי בייבי או עלים ירוקים אחרים – זה משדרג כל סלט והופך אותו למיוחד וחגיגי, ותכלס - אמרנו שהקלוריות שלו כמו של גזר".

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.