דיאטות הן לרוב תהליך קשוח, שכדי להצליח בו ולהגיע אל המטרה צריך כוח רצון, משמעת עצמית וסבלנות. אבל, זה לא חייב להיות ככה. ד"ר שרה קיאט, תזונאית בריטית ידועה, שיתפה באתר "DailyRecord" חמישה טיפים בעזרתם ניתן לרדת במשקל בלי לסבול יותר מדי.

עם פער גילים של 43 שנה: בגיל 79, סולן "רולינג סטונס" מיק ג'אגר התארס
"אישה מורדת": גבר מהצפון דרש להתגרש - "אשתי התנזרה ממין לחלוטין"

תהנו מהאכילה: למדו לאכול באופן נכון הרחק ממסך הטלוויזיה, המחשב והטלפונים. תהנו מהביסים שלכם ולעסו את המזון היטב.

אכלו יותר אוכל בריא: ד"ר קיאט טוענת כי אדם יכול לאכול יותר בתנאי שהוא אוכל מזונות בריאים, דלי קלוריות ומזינים מן הצומח. היא ציינה כי הגבלת צריכת המזון או ספירה של קלוריות בעת דיאטה יכולה להוריד את המוטיבציה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ותרו על חטיפים: חטיפים כוללים מזונות מעובדים עשירים בסוכר ומלחים. עדיף לבחור נשנוש בריא יותר כמו  אגוזים, מאחר והם עשירים בשומנים בריאים, סיבים וחלבון, ומסייעים לייצב את רמות הסוכר בדם.

מספר מחקרים הראו כי אכילת ארבע עד חמש ארוחות קטנות ביום יכולה לסייע לירידה במשקל, אך ד"ר קיאט הסבירה כי הדבר קשור להעדפות ולצרכים האישיים של כל אדם.

הימנעו מדיאטות כסאח: דיאטת כאסח דורשת להפחית באופן דרסטי את צריכת הקלוריות, לפעמים על ידי קיצוץ קבוצות מזון שלמות או אכילת אב מזון אחד בלבד. סוג זה של דיאטה לדברי התזונאית יכול לעשות יותר נזק מאשר תועלת, ועלול להשפיע על חילוף החומרים ועל האופן שבו הגוף מאחסן שומן.

אל תוותרו על פעילות גופנית: השילוב בין תזונה בריאה לפעילות גופנית יזרז את הירידה במשקל.