נשנושים. אנחנו מחפשים אותם בעיניים, מחביאים אותם עמוק בתיק שלנו לעת צרה, חושבים עליהם בין הארוחות ולפעמים גם במהלכן. במידה והשורות האחרונות תקפות גם לגביכם, אין ספק שגם האשמה מקננת בכם לאחר איזה נשנוש או שניים, בריא ככל שיהיה. 

מרגישים דחף פתאומי לעשות קקי כשאתם קונים ספרים? אתם לא לבד
תיעוד נדיר: להקת דולפינים ממין עב-שן קטלני נצפתה מול חופי הרצליה

אז זהו, שלא. ד"ר מאיה רוזמן הרגיעה בתוכניתה ב-103FM את הרוחות בכל הנוגע לנשנושים, והבהירה: אפשר לנשנש, גם בדיאטה. "אוכל לנפש בדיאטה - חשוב גם אם לא בריא. זו הסיבה שהשבוע הרכבתי תפריט עם שש עוגיות אוראו ליום. התפריט כלל בוקר, צהריים וערב בריאים עם יוגורט, דגים, ירקות למכביר, ביצים, גבינה וטונה". 

עוד אמרה רוזמן, כי "כל נשנושי הביניים - נשנוש הבוקר עם הקפה, נשנוש אחר הצהריים עם הקפה וגם נשנוש מול הטלוויזיה בערב, היו מאכלים לנפש. המטרה של נשנוש כזה: לאפשר לנו להרגיש שזה אפשרי. לפי כל המחקרים התפריטים הכי מוצלחים הם אלו שקלים לביצוע. נכון שיורדים בהם יותר לאט מדיאטות אחרות, אבל אם בודקים לאורך זמן, מגלים שכל אלו שבחרו שיטות קיצוניות התייאשו באמצע התהליך, הפסיקו ועלו הכל חזרה". 

האמור בכתבה מבטא את הדעה האישית של השדר/ת והוא אינו מובא כתחליף לקבלת ייעוץ פרטני מבעל מקצוע המתמחה בתחום, ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה ושימוש שנעשים על בסיס התכנים המופיעים באייטם הינה באחריות המשתמש/ת בלבד.