העיתונאי ארנון סגל, אחיו של עמית סגל, תרם כליה במרתון השתלות אך הציב תנאי כי הכליה תושתל רק בפציינטים יהודים.

בית החולים בילינסון הבהיר: "בית החולים הוא הגורם הרפואי המבצע את ההשתלה ואין לו כל מעורבות בבחירת התורמים והעדפותיהם למעט כשירות רפואית. אנחנו נמשיך לעשות לילות כימים בהצלת חיי כל אדם ולהוביל את תחום השתלות האיברים בישראל כפי שעשינו עד היום, אלפי השתלות איברים עפ״י נהלי משרד הבריאות".

מטעם הלשכה לאתיקה של ההסתדרות הרפואית נמסר: "הלשכה קובעת כי הצלת חיים היא ערך עליון, וההחלטה על מי יקבל איברים להשתלה צריכה להתקבל באופן מקצועי ושקוף, כפי שנעשה ע"י המרכז הארצי להשתלות איברים בישראל. הלשכה לאתיקה שוללת כל הפליה על רקע דת, גזע, לאום או כל סיבה שאינה קשורה למצב רפואי".

יו"ר מפלגת מרצ לשעבר כתבה בתגובה: "גם שתי כליות לא מספיקות כדי לנקות את הרעל שזורם לו בגוף אז מה זה כבר משנה". 

העיתנואי החדרי אריה ארליך הגיב לגלאון: "גם 100 כליות לא יעזרו לנקות את הגועל שאת מפיצה. זכותו לתרום את הכליה שלו למי שהוא רוצה, גם אם יחליט שלג'ינג'ים בלבד. חושבת אחרת? תתרמי גם (את לא חשודה כמי שעלה פעם על קצה דעתה לעשות זאת)".

יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופ' חגי לוין: "תרומות איברים רק ליהודים? מה שנראה כהזיה דיסטופית הופך למציאות. עם ביטול עילת הסבירות זאת יכולה להפוך למדיניות. כל הכבוד לסגל על האלטרואיזם. ממש חבל על הגזענות".