מלפפון הוא ירק שמצוין לשלב בדיאטה, היות והוא מורכב מ-96% מים בעוד שאר המרכיבים שלו, קלוריות פשוטות וסיבים, אינם עולים על 4%, כך על פי ה"אינדיאן אקספרס".

בזכות קצוות שיער: שוטרים קיבלו דיווח על גופה בתא מטען - זה מה שהם גילו שם
צמוד צמוד: מי ניצח בקרב בין "האח הגדול" ו"רוקדים עם כוכבים"?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים תרופות טבעיות כדי להילחם בהשפעות המזיקות של אורח חיים בלתי פעיל ובחירות מזון לקויות.

למלפפונים יש יתרונות בריאותיים רבים שיכולים לסייע בהשגת אורח חיים מאוזן ובריא.

ד"ר פריאנקה רוהאטג'י, ראש מחלקת התזונה בבית החולים "אפולו", אמרה כי "מלפפונים הם אנטי דלקתיים ועוזרים לחסל רעלים ולשפר את חילוף החומרים. הם מכילים אחוז גבוה של סיבים, המסייעים לעיכול, מקדמים תחושת שובע, מפחיתים את הסיכוי לאכילת יתר ומונעים קפיצות סוכר לאחר ארוחות. בנוסף הם מכילים ויטמינים ומינרלים כגון ויטמין K, ויטמין C ואשלגן".

ניקוי רעלים: הידרציה נאותה חיונית לבריאות הכללית ומלפפונים יכולים למלא תפקיד חשוב בעמידה בדרישות צריכת המים היומית של הגוף. יש להם גם תכונות ניקוי רעלים טבעיות, אשר מסייע לשטוף רעלים מזיקים מהגוף.

בריאות הלב: מלפפונים הם אנטי דלקתיים ומכילים תרכובות כגון אשלגן ומגנזיום המועילות לשמירה על רמות לחץ דם בריאות ולהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם. סיבים גם תורמים לשליטה על רמות הכולסטרול.

הזנת העור: המלפפון מכיל קומפלקס סיליקה, המעודד ייצור קולגן, וכתוצאה מכך עור בריא וקורן. מריחה חיצונית של פרוסות מלפפון יכולה גם לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.

בריאות העצם: נוכחותו של ויטמין K במלפפונים מסייעת לשמור על צפיפות העצם ומפחיתה את הסיכון לשברים ואוסטאופורוזיס.

ויסות רמת הסוכר בדם: למלפפונים אינדקס גליקמי נמוך, מה שהופך אותם מתאימים לחולי סוכרת או אלה המבקשים לייצב את רמות הסוכר בדם. מלפפון כולל קליפתו שווה 16 קלוריות.