השריית אגוזים במים היא מנהג עתיק יומין שנחשב כמועיל לבריאות, ולעתים קרובות אנשים משרים שקדים, צימוקים, ואפילו קשיו. על פי "טיימס אוף אינדיה", השריית אגוזי מלך משחררת את המגוון הרחב של היתרונות הבריאותיים שאגוזי מלך נושאים.

לידיעת הנהגים: עלייה במחירי הדלק החל ממחר | כל הפרטים
חשד לרצח: אישה בת 40 נורתה למוות בחיפה, הרקע פלילי

אגוזי מלך הם מקור רב עוצמה של חומרים מזינים, שמספקים חומצות שומן אומגה 3 בריאות ללב, חלבון, סיבים, נוגדי חמצון כגון ויטמין E ומינרלים חיוניים כגון מגנזיום. אגוזי מלך גם מסייעים לבריאות המוח, מורידים כולסטרול ותורמים לבריאות הכללית.

השריית אגוזי מלך

אגוזי מלך, כמו אגוזים רבים, מכילים תרכובות טבעיות המעכבות את פעילות האנזימים ועלולות להפוך אותם לקשים יותר לעיכול. השריית אגוזים אלה עוזרת לנטרל את התרכובות הללו, ולפרק אנזימים שעלולים להפריע לספיגת החומרים המזינים ולעיכולם על ידי ריכוך מרקם אגוזי המלך והקלה על הלעיסה. ההשריה גם משפרת את טעמם של אגוזי המלך. 

יתרונות מעבר לציפיות

השריית האגוזים עוזרת להפיק את המירב מרשימת החומרים המזינים שלהם, שמהווים "אוצר" תזונתי.

השריה מקלה על ספיגת חומרים מזינים חשובים ומשפרת את יעילותם. חומצות שומן אומגה 3, הידועות בתכונותיהן הבריאותיות ללב, נספגות בקלות רבה יותר בעת השריית אגוזי מלך, מה שמגביר את היתרונות הקרדיווסקולריים.

נוגדי חמצון גם הופכים זמינים יותר, ועוזרים להילחם בעקה חמצונית ובדלקת, בעוד ויטמינים ומינרלים תורמים לבריאות הכללית.

הדרך הנכונה להשרות

לדברי מומחים, השריית אגוזי מלך במים וללא הקליפה למשך לילה או בין שש לשבע שעות הופכת אותם לקלים יותר לעיכול. הסיבה לכך היא שחרורם של האנזימים הגורמים לגזים למי ההשריה. 

מומלץ להשרות בכל יום רק את הכמות אותה אנחנו מתכננים לאכול באותו היום, משום שלאחר ההשריה האגוזים מאבדים מטריותם הרבה יותר מהר. רצוי לאחסן במקרר כדי להאט את הליך הריקבון.

המומחים ממליצים לאדם בריא לאכול 4-3 אגוזי מלך מושרים ביום.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<