מכירים את זה שלפעמים הרופא רושם לכם אנטיביוטיקה ואחרי שאתם קונים את התרופה בבית המרקחת אתם מגלים שאתם צריכים לבלוע כדור עצום ומאיים? זו נראית משימה בלתי אפשרית והרבה פעמים כדי לבלוע כדור ענק אנשים נוהגים "להחביא" את הכדור בגלידה, גבינה או כל מזון אחר בעל מרקם רך ופשוט לבלוע אותו ביחד עם כפית מאותו מזון. גם אם הכדורים בגודל סביר, יש הרבה אנשים שמתקשים לבלוע אותם בלי להשתנק.

תשכחו מהספארי: קבלו את הגן החיות שהולך להטריף את הדרום
"כמו יהלום": נאס"א חשפה תמונה של כוכב הלכת הקטן ביותר במערכת השמש
 
אז מצאנו טיפ שיכול לעזור למתקשים שבינינו, ועכשיו לא צריך לחשוש יותר, להיחנק או לערבב את הכדור עם אוכל. השיטה נקראת שיטת "הישענות קדימה".

ד"ר בינדיה גנדי אמרה ל-"Well and Good" כי "השיטה מאפשרת לאנשים לבלוע בביטחה תוספי מזון או תרופות מבלי להשתנק. הנחת היסוד היא לשים את הגלולה או הכדור באמצע הלשון, להכניס לפה מעט מים ולהשעין את הראש קדימה כדי שתוכלו לבלוע בקלות. פשוט רכנו קדימה בזמן שאתם בולעים".

לפי ד"ר גנדי, "כאשר אתם רוכנים קדימה, אתם שומרים על הגרון שלכם מלהיסגר, אתם רוצים הרי שהגרון יהיה פתוח כשאתם מנסים לבלוע את הכדור או הגלולה. הטיית הראש קדימה מאפשרת לקפסולה לנוע חזרה לגרון, מה שמאפשר לבלוע ביתר קלות. כשאתם מטים את הראש לאחור, זה פותח את נתיב האוויר שלכם, ובעצם עלול לחסום אותו, וזה יכול להיות בעייתי".

הרופאה מדגישה כי תמיד טוב להיות זהיר בעת בליעת כדורים מאחר ותמיד יש סיכון לחנק. לכן היא ממליצה לאנשים לקחת רק כדור אחד או שניים בכל פעם, ואף פעם לא יותר מזה, ותמיד לשתות מים כדי לעזור לכדור לרדת.