אבי שושן, מי שאייש את תפקיד דובר בית החולים איכילוב בתל אביב ב-13 השנים האחרונות, יוזמן ברביעי הקרוב לשימוע לפני פיטורים. סיבת הפיטורים מגיעה בעקבות ראיון שארגן שושן לגופי התקשורת השונים לחטופה ששוחררה יוכבד ליפשיץ, ראיון שנערך ללא מעורבות של גורמי ביטחון או של גל הירש, הממונה על החטופים. 

נחשף בכנסת: "לא מעט מניצולי המסיבה ברעים אושפזו בכפייה"
"אין מספיק מיטות": המחסור שעלול לפגוע בשיקום פצועי המלחמה

כזכור, דבריה של יוכבד שהתפרסמו בארץ וברחבי העולם שימשו את הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס ופגעו בהליך ההסברה של ישראל. גורמים במערכת הבריאות מסרו כי שושן הפך לשעיר לעזאזל, וכי הוא משלם מחיר כבד על טעות של התפקוד הלקוי של הממשלה בכל הנוגע לחטופים. אורן טל הוא עורך דינו של שושן שמנהל עבורו את ההליך המשפטי בפיטורים.

אבי שושן דובר איכילוב (צילום: עוז מועלם)
אבי שושן דובר איכילוב (צילום: עוז מועלם)


לשושן רזומה עשיר בבית החולים. הוא יזם בתקופת הקורונה את הרעיון של פרידת המשפחות מיקיריהם, יוזמה שבעקבותיה הלכו בתי חולים שונים בעולם בימי הקורונה. שושן גם נהג להביא מוזיקאים מפורסמים שינגנו וישירו על עמדת הפסנתר ברחבת בית החולים, זאת להעלאת מורל החולים, מה שהפך למסורת.

שושן הוא אחד מדוברי בתי החולים המפורסמים, שכיכב במשך שלוש שנים בפאנל של חי בלילה, היה בעל טור דעה למוזיקה ותרבות בYNET והופיע בפטריוטים בערוץ 14.

אבי שושן סירב להגיב לידיעה.

בית החולים איכילוב הגיב: "העובד אכן זומן לשימוע, והחלטה בעניינו תתקבל רק לאחר שבית החולים ישמע את טיעוניו. מטעמים של צנעת הפרט, אין בכוונתנו לפרט בתקשורת את הטענות שהועלו כלפיו".