מיה רגב, שנחטפה מהמסיבה ברעים, הוחזרה הלילה (בין שבת לראשון) במצב מורכב לאחר שנפצעה, ואושפזה בבית החולים סורוקה במצב בינוני ויציב. בני משפחתה המתינו לה בבית החולים, בו תקבל טיפול רפואי ונפשי, בהתרגשות רבה. עדי ראיה סיפרו למעריב: "מיה חייכה בכניסה לבית החולים".

מיה שבה לארץ ללא אחיה איתי שנותר בשבי חמאס. אמה מירית אמרה הלילה: ״אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה״. 

לאחר שחשב כי נרצחה: אמילי הנד בת ה-9 שוחררה והתאחדה עם אביה 
מדינה שלמה חיכתה לכם: הפנים והשמות של החטופים ששוחררו היום

עמית, חברתה הטובה של מיה, סיפרה: "אני ומיה הכרנו בצבא ואנחנו חברות עד היום. מיה ספורטאית. לפי דעתי היא נלחמה במחבלים. לא ראיתי אותה מאז שחזרה. אני חושבת שהבטן שלה מתהפכת, שהיא מבינה שהיא עומדת לחזור לידיים הבטוחות שחיכו לה. אני בטוחה שהלב שלה עדיין שבור, היא יודעת שאחיה שם. היא תגיע למציאות שהיא לא הכירה, אבל הכל קטן עליה אחרי מה שעברה".

ממשרד הבריאות נמסר: "‏‎‏‎אנו מבקשים להזכיר כי אלו רגעים רגישים עבור השבים והמשפחות ואנו מבקשים לשמור על פרטיותם. ‎‏‎משרד הבריאות שמח מאוד על חזרתם הביתה ומייחל לחזרתם המהירה של כל שאר החטופים".

תיעוד שיירת הצלב האדום חוצה לשטח ישראל 25.11 (צילום :דובר צה"ל)