כידוע, ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. היא מספקת לגוף את האנרגיה והחומרים המזינים הדרושים כדי להתחיל את היום בחיוניות. עם זאת, לא כל מה שניתן לאכול על בטן ריקה הוא מועיל, שכן חלק מהמזונות עלולים לגרום לבעיות עיכול או הפרעות אחרות.

זו הסיבה שאתם צריכים להתחיל לישון עירומים - למרות שקר בחוץ
לא רק כשחולים: 5 עובדות על המשקה הכי חורפי ומנחם - התה

לפי הכתבה הבאה שפורסמה ב-WIO News, ישנם שישה מזונות נהדרים לאכילה על בטן ריקה, המספקים מגוון רחב של יתרונות בריאותיים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אגוזים (צילום: אינג'אימג')
אגוזים (צילום: אינג'אימג')

1. אגוזים

אגוזים עשירים בחומרים מזינים, כולל חלבון, סיבים, שומנים בריאים ונוגדי חמצון. כאשר משרים אגוזים במים במשך הלילה, הם הופכים קלים יותר לעיכול וקל יותר לספוג את החומרים המזינים שבהם. אכילת אגוזים מושרים על בטן ריקה מספקת גם אנרגיה מתמשכת לאורך היום ותומכת בבריאות המוח.

2. פפאיה

הפפאיה היא פרי טרופי עשיר בחומרים מזינים, כולל ויטמין C, ויטמין A וסיבים. היא מכילה גם את האנזים ברומלין, אשר עוזר לעיכול חלבון. אכילת פפאיה על בטן ריקה מסייעת להפחית נפיחות ולשפר את תהליך העיכול. היא גם מספקת כמות טובה של נוגדי חמצון המסייעים להגן על הגוף מפני מחלות.

3. מיצי ירקות

מיצי ירקות בריאים ומכילים מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים וסיבים. הם מספקים בוסט של חומרים מזינים ויכולים לסייע בהסרת רעלים מהגוף. שתיית מיץ ירקות על בטן ריקה היא דרך מצוינת להתחיל את היום.

מיצי ירקות (צילום: אינג'אימג')
מיצי ירקות (צילום: אינג'אימג')

4. תאנים ותמרים מושרים

תאנים ותמרים הם פירות יבשים עשירים בסיבים, סוכרים טבעיים ומינרלים. כאשר משרים תאנים ותמרים במים במשך הלילה, הם הופכים קלים יותר לעיכול וקל יותר לספוג את החומרים המזינים שבהם. אכילת תאנים ותמרים מושרים על בטן ריקה מספקת אנרגיה מהירה ומסייעת לבריאות הכללית.

5. מים עם זרעי שומר

זרעי שומר עשירים בסיבים, נוגדי חמצון ואומגה 3. הם גם מכילים תרכובות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולשפר את תהליך העיכול. שתיית מים עם זרעי שומר על בטן ריקה יכולה לעזור להקל על צרבת, שלשולים ובעיות עיכול אחרות.

בננות (צילום: אינג אימג')
בננות (צילום: אינג אימג')

6. בננה

הבננה היא פרי עשיר בסיבים, אשלגן וויטמין B6. היא גם מהווה מקור טוב לפחמימות המספקות לגוף אנרגיה. אכילת בננה על בטן ריקה מסייעת להפחית את רמות הסוכר בדם ולשפר את תחושת השובע.

לסיכום, ששת המזונות הללו הם דרך מצוינת להתחיל את היום עם אנרגיה, חומרים מזינים ותחושת שובע. הם יכולים לעזור לשפר את הבריאות הכללית ולמנוע בעיות עיכול.