העיתונאי והרופא ד"ר איתי גל מונה לתפקיד הפרשן לענייני רפואה של מעריב. ד״ר גל יצטרף לצוות הכתבים והכותבים המתרחב ויסקר את כלל תחומי הבריאות בפלטפורמות השונות של מעריב, בפרינט ובדיגיטל. 

ד"ר גל שימש במשך כ-20 שנה בתפקיד הכתב הרפואי של אתר Ynet ועיתון ידיעות אחרונות ופרסם אלפי כתבות ומאמרים, הוציא לאור ספר וכן ערך והגיש את מבזקי החדשות באולפן הרדיו והטלוויזיה. פרסומיו הביאו בין היתר לאלפי חותמים על כרטיס אדי לתרומת איברים, לאיסוף תרומות לילדים חולים שחייהם ניצלו, ולמקרים רבים שבהם ניצלו חיים בעקבות המידע הרפואי שחשף. 

במקביל לעבודתו העיתונאית והחדשותית ד"ר גל הוא רופא מומחה ברפואת ילדים, רופא ספורט ותעופה וסטודנט לתואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בר אילן. בתוך כך הוא מגיש את תוכנית הבריאות "סטטוסקופ" ברשת 13, עורך ומגיש פודקאסטים רפואיים ובשירות המילואים משמש רופא צבאי בדרגת סרן.

בקבוצת מעריב, לצד סיקור חדשותי ומגזיני של עולם הרפואה והבריאות, יפרסם ד"ר גל גם מדריכים רפואיים נרחבים, פרשנויות, טורים אישיים ופרויקטים מיוחדים.

גולן בר יוסף, העורך הראשי של מעריב, אמר: "הצטרפותו של ד״ר גל לצוות מעריב היא מהלך משמעותי אשר מבטא את החשיבות שאנו מעניקים לסיקור תחום הבריאות, למען החברה הישראלית כולה. מעריב נמצא בצמיחה, ואנו בטוחים שבזכות איתי נוכל להגיע להישגים נוספים״.

רם לירן, ראש מערכת החדשות ועורך מעריב אונליין, אמר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ד"ר איתי גל לצוות המצוין והצומח שלנו. איתי מביא איתו ניסיון רב ומומחיות ייחודית, והצטרפותו היא מהלך נוסף בהליך חיזוקו של מעריב ככלי תקשורת מוביל בישראל".