תרופה ראשונה לאחד מזיהומי העור השכיחים והמדבקים ביותר בילדים, שעלולים להדביק גם את המבוגרים: מנהל המזון והתרופות האמריקני אישר לשימוש את הג'ל Zelsuvmi לטיפול במחלת מולוסקום קונטגיוזום הגורמת להופעת עשרות עד מאות שלפוחיות על הגוף הגורמות לגרד, לזיהומים משניים וצלקות. בחלק מהמקרים הנגעים עלולים להישאר על העור גם שנה.

מדובר באחת ממחלות העור המדבקות והשכיחות ביותר: מולוסקום קונטגיוזום הנגרמת על ידי נגיף ממשפחת נגיפי POX פוקדת בעיקר ילדים בני שנה עד 11 שנים, אך עלולה להופיע גם במבוגרים. הנגיף גורם להופעת יבלות מגרדות, שעלולות גם להזדהם או לגרום לצלקות. עד כה לא היה טיפול יעיל למחלה פרט לצריבה של הנגעים בחנקן נוזלי, והיבלות נותרו על העור בין כמה חודשים עד שנים. המחלה נחשבת למדבקת ביותר והמטופלים מתבקשים שלא "לפוצץ" את השלפוחיות, מה שיגרום לפיזורם של וירוסים על העור והופעת נגעים רבים נוספים. 

הג'ל החדש הוא הטיפול המקומי הראשון שמאפשר טיפול עצמי בבית. הוא מכיל את החומר חנקן חד חמצני  שבדרך לא ברורה מעכב את פעילות הנגיפים על העור ומרפא מהמחלה בתוך 12 שבועות. בחודש יולי האחרון אושרה תרופה נוספת למחלה בשם Ycanth הניתנת רק על ידי צוותים רפואיים בשל המרכיב קנתרידין שבתכשיר שידוע כרעיל ביותר.