ברונסון באטרסבי, פעוט בן שנתיים בלבד מאנגליה, אותר מת לצד גופת אביו קנת' בן ה-60, שמת מהתקף לב שבועיים קודם לכן. השניים נמצאו בביתם בסקגנס שבלינקולנשייר ב-9 בינואר, 14 יום לאחר שנראו בפעם האחרונה על ידי המשפחה בחגים.

לפי העדויות, הם נראו בפעם האחרונה ב-26 בדצמבר, זמן קצר לפני שקנת' סבל מהתקף לב קטלני, שהשאיר את בנו לבד ללא מי שיטפל בו. עובדת סוציאלית עשתה מספר ניסיונות לבקר בבית המשפחה, ופנתה למשטרה כשלא ענו לה, אך אמו של ברונסון, שרה פייס בת ה-43, אמרה שהרשויות יכלו לעשות יותר.

"חייבים להיות מסוגלים לסמוך על עובדים סוציאליים שישמו לב לילדינו", אמרה. "הם חושבים שקנת' מת לא יאוחר מה-29 בדצמבר. זה אומר שאם העובדת הסוציאלית הייתה דוחקת לחפש אחריו כשלא קיבלה מענה ב-2 בינואר, ברונסון היה עדיין בחיים".

נטען כי רשויות הרווחה ביקרו בבית האב ב-2 בינואר לאחר שניסתו ליצור עמו קשר ב-27 בדצמבר אך ללא הצלחה. העובדת הסוציאלית חזרה לביתו יומיים לאחר מכן אך עדיין לא הצליחה ליצור קשר עם קנת'. היא פנתה למשטרה לאחר כל ביקור אך הצליחה להיכנס לבית רק לאחר שקיבלה מפתח מהמשכיר ימים ספורים לאחר מכן.

רשויות לינקולנשייר פתחו בחקירת נסיבות מותו של הפעוט, ואימו סיפרה בבכי שלא יכלה לחבק אותו כשזיהתה אותו כי גופתו הייתה שבירה מדי. "לא יכולתי להרים אותו כי גופו היה שביר. יכולתי רק לגעת בו. השאירו אותו שם זמן רב מדי", אמרה לערוץ חדשות מקומי.

לפי הדיווחים בניו יורק פוסט, תוצאות הנתיחה שלאחר המוות מצאו שברונסון מת מרעב. חבר משפחה אמר שבן השנתיים אהב סרטים, שירי ילדים ולנגן על מערכת תופים שלו. "ליבי נשבר. ברונסון ראוי היה להרבה יותר מזה. הוא היה ילד מתוק ואוהב כל כך. מצאו אותו מכורבל ליד רגליו של אביו. הוא הושאר בחושך ובוודאי היה מבועת ומבולבל".

קנת', אביו של ברונסון, היה מובטל וסבל מבעיית לב קודמת שגרמה לו לחלות בצהבת חמורה בחודשים שלפני מותו. הרשויות סיווגו את ברונסון כקטין בסיכון, והוא זכה לביקורים שבועיים. העובדת הסוציאלית המעורבת לא הושעתה אך לפי הדיווחים היא נמצאת כעת בחופשה מהעבודה.