למשרד הבריאות דווח היום (ראשון), כי אחד מהאחים, בן מיעוטים, במחלקה לתשושי נפש בדיור מוגן של רשת "משען" שברמת אפעל הוסיף לכאורה חומר משלשל לשתייה של המטופלים.

"הסוד של מערכת הבריאות": הנהלת ביה"ח שמואל הרופא מוקיר את צוותה המסור
כ-180% תפוסה: עומס חריג במיוחד במיון בבית החולים רמב"ם

נכון לעכשיו, מספר מטופלים חשו ברע בעקבות האירוע וחוו תסמינים של כאבי בטן ושלשולים. המטופלים קיבלו טיפול רפואי במוסד. האירוע דווח למשרד הבריאות שהנחה את המוסד להגיש תלונה למשטרה. פרטי האירוע נבדקים.

ברשת משען הגיבו: "הנהלת משען אפעל חשדה כי אח מהצוות הרפואי מהל חומר משלשל אל משקאות דיירי המחלקה הסיעודית. לאחר בדיקה במצלמות התברר כי מדובר באח מוכר בצוות. הנהלת משען השעתה מייידית את האח, דווחה למשרד הבריאות והגישה תלונה במשטרה.

במקביל צוות הבית הודיע לבני המשפחה של הדייירים. לשמחתנו, הדייירים שלקו בשלשולים לא נזקקו לאשפוז ומצבם כעת תקין לחלוטין. הנהלת משען רואה בחומרה רבה את התנהגותו של האח ותמצה עימו את הדין בכל כלי חוקי העומד לרשותה. זאת לצד שיתוף פעולה מלא עם חקירת המשטרה ובדיקת משרד הבריאות".

ממשטרה נמסר בתגובה: "לא מוכרת תלונה שהתקבלה, זאת מאחר וייתכן שהתלונה הוגשה באופן מקוון. ככל שאכן הוגשה תלונה כזו, ייבדקו כל כיוונו החקירה, לרבות פלילי".