המאזין שעלה לשידור, שאל: "אני בן 40 ושומר על תזונה פחות או יותר בריאה. כשאני הולך לסופר אני רוצה לקנות וופלות או עוגיות וכשאני מסתכל אני רואה שרשום 'ללא תוספת סוכר', ואז כשאני בודק את הקלוריות: 500 קלוריות!".

ד"ר מאיה רוזמן השיבה: "ברור! איזו שאלה מצוינת. קודם כל וופלות זה לא טוב למי שרוצה לשמור על תזונה מאוזנת. בדיוק משהי מהקורס שלי שלחה לי תמונה של וופלות ללא סוכר - זה עשיו מקמח לבן, עם שומנים לא איכותיים במקרה הפחות טוב זה מרגרינה ובמקרה היותר טוב כתוב 'שמן צמחי' ולא רשום לך אפילו איזה. אז עם סוכר או בלי סוכר - זה לא מוצר טוב".

היא המשיכה: "מבחינת חיסכון בקלוריות - אין הבדל. צריך לחשוב על זה, שאם רוצים להגיע לגודל של וופלה, אם מורידים את כמות הסוכר, אז תצא וופלה יותר קטנה. אם רוצים להגיע לגודל מלא ואין סוכר, אז מוסיפים עוד קמח. הקמח והסוכר זה אותו הדבר מבחינה קלורית, לא משנה מה שמו במקום, גם בריאותית. וזה שכתוב 'וופלים ללא סוכר' או שזה מתאים לסוכרת, זו חוצפה! כי זה לא מתאים לסוכרת".

"זה קמח לבן עם שומנים לא איכותיים, וקמח לבן גורם לדלקות בכלי הדם, לסיכון למחלות לב ולעודף אינסולין. זו באמת שאלה מצוינת. וופלים ללא סוכר לא עדיפים, לא לסוכרת לא לדיאטה, משום בחינה. הרבה דברים ללא סוכר הם לא עם פחות קלוריות", סיכמה ד"ר רוזמן.