הכתבה נכתבה בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל

"טיפולי השתלות שיער" מספר לנו ד"ר שלום שאלתיאל, מבכירי הרופאים ובעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום השתלות השיער, טיפולי השתלות שיער הלכו והשתכללו לאורך השנים, כאשר אחת מהשיטות הבולטות ביותר היא שיטת ה-FUE אשר פותחה לראשונה בשנת 2002, למעשה השיטה החדשה FUE פתרה את בעיית הצלקת שנוצרה (בצורת קו) באזור התורם של הקרקפת, בעיה אשר אפיינה את שיטת השתלת שיער (הישנה). כאשר גם שיטת FUE החדשה, השתכללה מאוד בשנים האחרונות, כיום, השיטה החדשה לטיפולי השתלות שיער היא שיטת ה-FUE + DHI, המעניקה פתרון אסתטי מושלם למראה שיער אחיד, עם שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד".

מה מאפיין את שיטת ה- FUE + DHI ומה הופך אותה לשיטה עם שיעורי ההצלחה הגבוהים ביותר?
"שיטת ה- FUE + DHI", מסביר לנו ד"ר שלום שאלתיאל, "משלבת בתוכה מספר חידושים משמעותיים בתחום טיפולי השתלות שיער, שכל אחד מהם מסייע רבות לקליטת השתלים ולצמיחה הטבעית של השיער לאחר ההליך הטיפולי, כאשר בין החידושים המרכזיים של השיטה חשוב לציין את תהליך הוצאת זקיקי השיער מהאזור התורם באמצעות מחט ייעודית אשר אינה פוגעת באיכות השערה, ובתוך כך, שומרת על הקלוגן העוטף את זקיקי השיער המיועדים להשתלה. המאפיינים העיקריים של השיטה החדשה באים לידי ביטוי בעובדה שמדובר בתהליך טיפולי ממוקד המאפשר תכנון מקדים של ההליך הטיפולי עצמו, ובכך שהטיפול אינו מותיר אחריו סימני צלקות (הנראות לעין) באזור התורם".

מה חשוב לדעת על ההליך הטיפולי?
"ההליך הטיפולי בשיטה החדשה", מספר לנו ד"ר שלום שאלתיאל, שמאחוריו אלפי טיפולי השתלות שיער בישראל, "מתחיל למעשה בסדרת בדיקות שנועדו לצרכי אפיון סוגי עור הקרקפת, לצרכי בדיקת איכות זקיקי השיער מהאזור התורם ולצרכי תכנון מיטבי של ההליך הטיפולי עצמו, שלמעשה נערך תחת הרדמה מקומית ונמשך כמספר שעות בהתאם לכמות הזקיקים המושתלים. ברוב המוחלט של הטיפולים בשיטה החדשה הנערכים על ידי, ניתן לראות צמיחה מחודשת של השיער המושתל תוך פרק זמן של חודשיים עד ארבעה חודשים, בקצב צמיחה 1 ס"מ בחודש". 

כל היתרונות של שיטת ה- FUE + DHI
שיטת ה- FUE + DHIלהשתלות שיער, היא השיטה המתקדמת ביותר בתחום, כאשר היתרונות המרכזיים שלה כוללים:

  • שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד בהשוואה לכל שיטת השתלה אחרת
  • פתרון אסתטי מושלם למראה שיער אחיד ומלא בהתאמה אישית לכל מטופל
  • הליך טיפולי המיושם ביום אחד במסגרת טיפול ממוקד הנמשך בין מספר שעות בודדות
  • טיפול השתלת שיער ללא כאב, במידה ויש כאב, ניתן לקחת משכך כאבים בדומה לטיפול שיניים.
  • יכולת מעשית לתכנון מיטבי של ההליך הטיפולי בהתאם למיומנות המקצועית של הרופא
  • צמיחה מחודשת של השיער באזור המושתל תוך פרק זמן קצר יחסית 

ד''ר שלום שאלתיאל (צילום: יח''צ)
ד''ר שלום שאלתיאל (צילום: יח''צ)

יתרונות השיטה החדשה והמתקדמת לטיפולי השתלות שיער
מסביר לנו ד"ר שלום שאלתיאל, "הם פועל יוצא של המיומנות הרפואית המקצועית של הגורם המטפל, ולכן, לזהותו של הרופא השפעה ניכרת על הצלחת ההליך הטיפולי וקליטת השתלים, כאשר בחירת הרופא, חשוב שתעשה בין היתר בהתאם להיקף הניסיון העומד לרשותו ובהתאם לשיעורי ההצלחה של טיפולי השתלת השיער אותם הוא ביצע. בנקודה זו, חשוב לי לציין שרק לרופא מנוסה ומיומן, יש את היכולת המקצועית - רפואית לתכנן באופן המיטבי ביותר את ההליך הטיפולי, ובתוך כך, להבטיח למטופל את התוצאות הטובות ביותר, ובתוך כך, לאפשר לו ליהנות מכל היתרונות המרכזיים של השיטה החדשה להשתלות שיער".

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפוא

הכתבה נכתבה בשיתוף ד"ר שלום שאלתיאל