טרגדיה בצפון: צוות מד"א חיפה הוזעק הערב (שלישי) לאחד הישובים הסמוכים לטפל בילדה שסבלה ממחלת חום ונמצאה ללא רוח חיים. היא עברה החייאה אך מותה נקבע בחדר המיון בבית החולים רמב"ם. בדיקות ראשוניות הראו כי נדבקה בשפעת. 

הילדה בת 6, תושבת ישוב הסמוך לחיפה סבלה ממחלת חום, הקאות והתמוטטה. הטרגדיה התרחשה הערב לאחר כיומיים בהם סבלה הילדה מחום והקאות, היא נלקחה עם אביה לאחד המוקדים לרפואה דחופה. אלא שבמהלך הנסיעה התמוטטה. האב עצר בצד הדרך והחל בהנחיית מוקד מד"א בפעולות החייאה. סיבת המוות טרם נקבעה ובבית החולים ממתינים לתוצאות תרביות דם שנלקחו.

צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום חבר אל האב, המשיך בפעולות החייאה אינטנסיביות ופינה אותה לחדר המיון של בית החולים לילדים ברמב"ם. במשך יותר משעה המשיך הצוות הרפואי בהחייאה, נטל בדיקות. לפרקים נראה כי הדופק שב אך לבסוף מצבה הלך והידרדר ולא נותר אלא לקבוע את מותה.

בדיקת אנטיגן שנלקחה עם קבלתה הראתה כי היא החולה בשפעת. בבית החולים ממתינים לתוצאות תרביות דם, כשעל פי הערכה ראשונית, ייתכן כי אחד הגורמים להידרדרות היה זיהום חמור שגרם לכשל מערכות. משרד הבריאות עודכן בפרטי המקרה.