האם המרוויח הגדול ברפורמת הקנאביס הרפואי יהיה ארגון לא חוקי? על רקע רפורמת הקנאביס הרפואי, שמיועד להתנהל במישור החוק - אך לטענת חולים הזקוקים לו רק הגביר את הקשיים שמערים עליהם משרד הבריאות בדרך להשגת רישיון ורכישת החומר - הודיע הארגון הבלתי חוקי לסחר בקנאביס, טלגראס, על חלוקה משלו למבקשים זאת.
 
הארגון, כך נודע ל"מעריב", עורך הגרלה חודשית שמעלה בכל פעם 50 זוכים, ואלה מקבלים אריזות של קנאביס במשקל של 50 גרם כל אחת. המהלך צפוי להתפרס על פני 12 החודשים הקרובים ובסך הכל יחולקו 600 חבילות קנאביס, במשקל כולל של כ־30 קילו, בשווי של 2.1 מיליון שקל (לפי חישוב של שווי השוק – 70 אלף שקל לקילו). אופן הפנייה והחלוקה, שיודגש כי משרד הבריאות מגנה, נעשים באמצעות פלטפורמות מוצפנות.
 
צריך להדגיש כי יש פן בעייתי נוסף בהתנהלות זו. אוכלוסיית היעד של מקבלי הקנאביס באופן הזה מוגדרת על פי שיקולי הארגון. לטענת הארגון, מדובר ב"חולים שנתקלים בקושי לקבל קנאביס רפואי או אזרחים שמתקשים לממן את רכישתו... לצורך הגרלה זו נזקק יהיה כל מי שזקוק לקנאביס, נצרך, חולה או נתמך... ולצורך הוכחת אמינות הפנייה יידרש הפונה להוכיח את קיומה של הבעיה. אדם נכה או חולה שמרגיש שהקנאביס היא תרופה עבורו וידו אינה משגת - יתבקש להעביר אישור רפואי שמוכיח זאת".
 

ממידע שהגיע לידי "מעריב" עולה כי בהגרלה שנערכה ביום חמישי זכו 80 "חולים ונזקקים", וכי החבילות של הקנאביס כבר נמסרו להם.