תקלה בחדר הלידות בבית החולים סורוקה בבאר שבע: במהלך לידה מחט של מזרק אפידורל נשברה ונשארה בגופה של יולדת. בעקבות התקרית נמסר ליולדת כי היא תיאלץ לחיות כל חייה עם המחט, מכיוון שקיימת סכנה לשיתוק, אם הרופאים יוציאו אותה.
 
תושבת הנגב נכנסה לחדר ניתוחים כדי ללדת בלידה קיסרית בצהרי 13 במאי. אולם במהלך החדרת המחט של מזרק האפידורל לגב, היא נשברה, והרופאים נמנעו מלהוציא את המחט, מחשש שיגרמו לה לשיתוק.

מדובר באישה בת 26, שזו לידתה השנייה. בלידה הראשונה לפני שלוש שנים, שגם אותה עברה בבית החולים סורוקה, היא ילדה תאומים. הפעם היא ילדה שלישייה. בני משפחתה של האישה סיפרו ל"מעריב" כי לאחר שעברה בדיקות מקיפות התברר שהמחט של האפידורל נשברה, וחתיכה ממנה נותרה תקועה בחוליה בעמוד השדרה.


לדברי המשפחה, האישה סובלת מאז מכאבים עזים. בנוסף, כך לדברי בני המשפחה, נאסר עליה לעבור בדיקת MRI בעתיד, כיוון שבגופה יש חתיכת מתכת.
המשפחה הביעה תמיהה על כך שהמקרה החמור לא דווח למשרד הבריאות. "ציפינו שמשרד הבריאות יקבל עדכון מבית החולים. מדובר בסכנה של ממש. אנחנו מוחים על המקרה והטיפול בו", אמר בן משפחתה של היולדת. "אנחנו מקווים שיילמד הלקח מהמקרה הזה, כי במרכז הרפואי סורוקה נערכות אלפי לידות בשנה, ולא רוצים שדבר כזה יחזור על עצמו עם יולדות אחרות. אנחנו בתהליך של הסמכת עורך דין מומחה לבדיקת מקרה של רשלנות רפואית".
מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה כי "מצבם של היולדת והיילוד טוב. מדובר בקצה קטן מאוד של המחט באזור שאינו מפריע לתפקוד בשום צורה".

עוד נמסר מבית החולים: "בדיקת MRI בוצעה ליולדת במהלך אשפוזה, ואין כל מניעה לבצע בדיקת MRI גם בעתיד. פרטי המקרה הובהרו והוסברו לאישה ולבני משפחתה". 

בתוך כך, יולדת בת 32, בשבוע ה־40 להריונה, נפטרה אתמול בסורוקה. מבית החולים נמסר: "לאחר הוצאת היילוד הידרדר מצבה באופן פתאומי, והיא הובלה לחדר הניתוח. בוצעה בה החייאה ממושכת, ולצערנו היא לא צלחה. נסיבות המקרה נבדקות, ודווח עליו למשרד הבריאות. אנו משתתפים בצער הכבד של המשפחה".