נקבע מותה של דיילת בשנות ה-40 לחייה שנדבקה בחצבת בטיסת אל על מניו יורק לפני חמישה חודשים במרץ האחרון. לאחר נחיתתה בארץ, היא אושפזה במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת. לאחר התדרדרות במצבה, היא הלכה היום (שלישי) לעולמה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה לאחר שהועברה אליו אתמול כשהיא סובלת מקריסת מערכות.

הדיילת שנפטרה נדבקה כשהייתה על טיסה 002 שיצאה מנמל התעופה קנדי בניו יורק לתל אביב, נחתה בארץ ב- 27.3 והגיעה לבית החולים לאחר מספר ימים כשהיא בהכרה מעורפלת בעקבות המחלה. היא הייתה מחוסנת במנה אחת של חיסון נגד הנגיף הקטלני.
 
מחברת אל על נמסר בתגובה: "אל על מרכינה ראש עם מותה של אשת צוות דיילי האוויר של אל על. החברה פעלה לחיסון צוותי האוויר. אל על תמשיך לפעול בנושא בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ונוסיף ללוות את המשפחה".
 
אדוה לוטן, מנכ"לית עמותת מדעת, הגיבה למותה של הדיילת והזהירה מפני שאננות לנוכח הירידה הנוכחית בהיקף ההדבקות בחצבת בישראל. "אנחנו קוראים שוב למשרד הבריאות לפעול בצורה מערכתית כדי למנוע מצבים כאלו בעתיד. בין היתר, לפעול בהקדם לאימוץ הצעת החוק למדיניות חיסונים לאומית ולקידום שלה כהצעת חוק ממשלתית", אמרה.