ילדים להורים קצינים אולי יעידו על אווירה צבאית בבית, אבל לא עד כדי כך: תינוק בן עשרה חודשים, ששני הוריו משרתים כקצינים בקבע, הובהל לחדר מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, לאחר שהקיא הקאה דמית ולא היה רגוע. שם, לא האמינו הרופאים למראה עיניהם כששלפו סיכת מ"מ מוושט הפעוט, והצילו את חייו.

בצילום רנטגן נצפה חפץ שזוהה כסיכת מ"מ צה"לית. עקב גודלו וצורתו החריגים של הגוף הזר הוזעק צוות משולב של מומחי גסטרו ילדים, אף אוזן גרון וטיפול נמרץ ילדים לבית החולים והתינוק הוכנס מידית לחדר הניתוח. לאחר פעולה ממושכת ומורכבת שדרשה זהירות רבה הצליחו הצוותים הרפואיים להוציא את הגוף הזר בשלמותו. 
ד"ר מיכל קורי, רופאה מומחית לגסטרואנטרולוגיה ילדים בקפלן, יחד עם מומחה אף אוזן וגרון ד"ר מאיר וורמן, שלפו בהצלחה את סיכת המ"מ בשלמותה בפעולה ממושכת. "כאשר נתגלתה סיכת המ"מ בצילום היה ברור שהפרוצדורה תהיה מאוד מורכבת בשל הגודל והחדות של הגוף הזר", היא מתארת.
 

לדבריה, "העובדה שסיכת המ"מ הוצאה בזמן מנעה סיכונים שעלולים להיגרם במקרים אלו כגון קרע של הושט, זיהום וקשיי בליעה. אין ספק שערנות ההורים במקרה זה היתה בעלת חשיבות רבה".
התינוק היה מונשם מספר ימים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, בניהולו של ד"ר אלי שפירו, ולאחר מכן עבר למחלקת כירורגיה ילדים – ומשם שוחרר לביתו כשהוא מרגיש טוב.  
"מיד רצנו אליו והזמנו מד"א ונסענו לקפלן", "כשהגענו לחדר המיון בקפלן ביקשנו לבצע צילום כי הילד לא הצליח לבלוע", מתארת אמו. "התברר כי הוא בלע גוף זר ויש צורך בהוצאתו המידית בחדר ניתוח. היינו בלחץ היסטרי ואני רוצה לציין את ד"ר מיכל קורי שכל הזמן יצאה והרגיעה אותנו והסבירה את כל התהליך במדוייק".