מפגש מרגש בין שלושת תלמידי כיתה יא' בבית הספר ברנקו וייס בית שמש: ניר בוזגלו, אביעד איטח ואליה כהן והמורה שרון חיים, לבין המחנכת חן דנצינגר. כזכור, דנציגר, מורה בת 29 מאפרת שנמצאת בחודש השלישי להריונה, הגיעה אתמול ליום העבודה בבית הספר ברנקו וייס בבית שמש, אך בכניסה התמוטטה והייתה במצב של מוות לבבי. שני תלמידי בית הספר כבני 17 מצאו אותה והחלו לבצע פעולות החייאה מידיות ויעילות. בו בזמן, צוות איחוד הצלה ומד״א שהגיע למקום מצא את חן במצב של פרפור חדרים. הם טיפלו בה בארבע מכות חשמל, במטרה להחזיר דופק אפקטיבי - צעד שאכן הצליח. חן פונתה ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם, כשהצוות ניטר אותה והחל בבדיקות מיידיות. היא מטופלת כעת ביחידה לטיפול נמרץ לב, וככל הנראה תעבור השתלת דפיברילטור שיגן עליה מאירועים של הפרעות קצב מסוג זו.
המורה חן דנצינגר, שהתרגשה עד כדי דמעות במפגש, ציינה: "לא חשבתי שאגיע למצב כזה שמסכן חיים והתלמידים הם שהצילו את חיי ואת חיי העובר בבטני. בלעדי התלמידים המתוקים האלה ושרון המורה הייתי במקום אחר. אין מילים שיתארו את הכרת התודה שלי על מה שהם עשו״. דנצינגר סיכמה ואיחלה לכולם "שניפגש רק בשמחות".
המורה שרון חיים, אמר: ״מצאתי אותה במצב קריטי שוכבת על הרצפה והבנתי שצריך לבצע בה החייאה דחופה. ברגע שהסתובבתי הגיע פראמדיק של איחוד הצלה בשם יחיאל ויחד עשינו עיסויים והפעיל דפיברלטור. שמחתי לראות את חן במצב טוב ושהיא בידיים טובות ושהיא תצא מזה. היה היום לכולנו מפגש מרגש מאוד עם התלמידים".

מנהל ביה''ס ברנקו וייס בית שמש, יואב ח'גבי, שנכח במפגש, ציין: "מדהים לשמוע באיזה קור רוח פעלו התלמידים ואיזו תושייה גילו. חייה של חן היו על חוט השערה.  המעשה שלהם מוכיח את החשיבות של הידע שרכשו בביה''ס בתחום הצלת החיים ומדגיש את הצורך הקריטי בהקניית ידע מציל חיים לצד לימודי המקצועות השונים וחינוך לערכים. הידע שרכשו איפשר להם להתמודד נכון עם הסיטואציה המורכבת. כולנו גאים בהם".

ד״ר גבי אלבז גרינר, קרדיולוגית בכירה במערך הלב בהדסה אמרה לתלמידים: "אתם הצלתם את המורה שלכם ממוות. פשוט כך. כשהגעתם היא הייתה מתה. בזכות הפעולה המהירה והנחישות שלכם מנעתם אסון גדול וכעת נמשיך לבדוק את חן ביסודיות ולטפל בה כאן במערך הלב, כדי למנוע את הסיכוי שיקרו לה מקרים דומים שמסכנים את חייה״. ד״ר אלבז גרינר עדכנה כי מצבה של חן מוגדר כעת יציב, כאשר מומחים בקרדיולוגיה עוקבים 24 שעות ביממה אחר מצבה, ויערכו בדיקות מקיפות על מנת לקבוע המשך טיפול לבבי וליווי ומעקב אחר ההריון.