לנה סמואלוב, ישראלית שנמצאת בהסגר על הספינה הנצורה ביפן, מחשש מנגיף הקורונה, שוחחה הערב (שני) עם ניסים משעל ואריה אלדד בעקבות הקשיים שחווים הישראלים על הספינה בעקבות החשש מנגיף הקורונה. "אנחנו סגורים בחדרים ויוצאים לטיול לשעה. צריך לשמור מרחק בין האנשים, כולם מסתובבים עם מסיכות וכפפות. בית חב"ד בטוקיו דאג לנו לארוחת חג כשרה ביום שישי כדי שנוכל לעשות קבלת שבת", אמרה. 

בפתח השיחה אמרה סמואלוב שהיא מנסה לשמור על שפיות ולא להיכנס לפאניקה. לדבריה, 66 חולים חדשים פונו היום מהספינה, והם ממתינים להוראות. בהמשך סיפרה כיצד קיבלו הישראליים במקום סיוע מבית חב"ד בטוקיו, "הם בדקו מה חסר לנו, ואף העבירו לנו ארוחה כשרה בשישי בערב". 

כשנשאלה איך היא מרגישה בימים אלה אמרה הישראלית שיש בה פחד, "הרי אף אחד לא רוצה להידבק. כל צלחת אוכל שאתה מקבל, אתה לא יודע אם היא נגועה בנגיף. זו בעיה בין לאומית". לדבריה, הנוסעים קיבלו ווי פיי מתנה מטעם הספינה, "קיבלנו פינוק מהספינה, אנחנו עושים שיחות וידאו עם המשפחה, ולא ברור מתי נצא מפה. הם הם יעשו בדיקות לכולם. אני באופן אישי לא ראיתי אנשים שהתנגדו להסגר, למרות שהייתי מעדיפה לעבור את זה בארץ. היו מביאים צבא לקחת 64 ישראלים לארץ? זה לא אפשרי. אנחנו אנשים מבוגרים ונתמודד עם זה".