חולה הקורונה השביעי בישראל, רוני ברגיל ממגדל העמק, כתב היום (שבת) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בוא הוא כותב כי נחת בישראל בשובו מאיטליה בשבת שעברה, הונחה להמשיך בשגרת חייו, ורק בחמישי נדרש להיכנס לבידוד. הוא הוסיף כי הוא בא במגע עם אנשים רבים והתנצל מראש אם מישהו יידבק בשל כך בנגיף.

מוקדם יותר היום פרסם משרד הבריאות את רשימת המקומות בהם שהה ברגיל מאז שובו לארץ.

"צהריים טובים לכולם. רציתי לשתף אותכם שביום שבת שעברה חזרתי מטיול משפחתי באיטליה, בנאפולי. קיבלנו הנחיות ברורות מהגורמים המוסמכים שעלינו לחזור לשיגרה חיים רגילה וכך עשינו. רק ביום חמישי האחרון אחר הצהריים קיבלנו הנחייה ביחד עם עוד אלפי אנשים שחזרו מאיטליה שעלינו להכנס לבידוד ביתי לשבועיים וכך עשינו. מבדיקה שעשיתי בבית חולים ביום שישי לפנות בוקר התגלה שאני נושא את הנגיף לצערי", כתב ברגיל.

"נדבקתי בעצמי באקראי, אין לי מושג איך וממי וזה גם לא ממש משנה. אתמול פורסם שבחור ממגדל העמק נדבק, אז לצערי זה אני. הייתי במגע, שלא באשמתי ולא במתכוון, עם אנשים, גם אישתי והבן שלי, ולא היה לנו מושג עד יום חמישי שיהיו לזה השלכות על אחרים. אנחנו מתנצלים מראש על כל פגיעה במישהו או מישהי, זה כמובן נעשה ללא ידיעתנו", הוסיף.

"אני נמצא כרגע בבידוד בתל השומר ומרגיש מצוין פיזית. נפשית אני לא אשקר, מאוד קשה לי להיות בסיטואציה הזאת עם כל הרעש מסביב, ומקווה שהכל יעבור בשלום עלי ועל משפחתי. זה סיפור שיותר גדול מכולנו וחשוב לקחת דברים בפרופורציות הנכונות. אוהב אתכם", סיים ברגיל את דבריו.