מגיפת הקורונה ממשיכה להביא לשורת ביטולים וסגירות: מוזיאון הלובר בפריז, אחד מאתרי התיירות ההומים והמוכרים בעולם, לא פתח את שעריו היום (ראשון) בשל חשש של אנשי הצוות מהידבקות בנגיף הקורונה, זאת לאחר שהתקבלו דיווחים על אחד מעובדי המוזיאון שנדבק בוירוס, מה שעורר בהלה רבה והביא לביטול פתיחת מוקד התיירות הבינלאומי.

מאתר האינטרנט של המוזיאון הצרפתי נמסרה הודעה רשמית: "ישיבה מיוחדת בנושא סיכוני הבריאות שמציב נגיף הקורונה התקיימה בהנחיית משרד הבריאות ועיכבה את פתיחת המוזיאון. בשלב זה לא נוכל לפתוח את המוזיאון למבקרים. אנו מתנצלים בפני המבקרים".

אמש דיווחו כלי תקשורת אמריקאית על מקרה מוות ראשון כתוצאה מהנגיף הסיני. על פי הפרסומים, הקורבן הינו תושב העיר סיאטל במדינת וושינגטון, ככל הנראה גבר בשנות ה-50 המאחורות לחייו, והוגדר כ"קבוצת סיכון" לתחלואה בנגיף.

כמו כן, מגמת התפשטות המחלה בשטחי מדינות נוספות באירופה נמשכה. רשויות הבריאות בצרפת דיווחו כי מספר המקרים המאובחנים במדינה חצה את רף ה-100, ובאיטליה נמנו שמונה קורבנות נוספים מהמחלה. בנוסף, מספר החולים בשטח איטליה ממשיך לשבור שיאים, כשעבר את ה-1000. ברשתות התקשורת בממלכה הבריטית דווח על 12 מקרים חדשים שאובחנו במהלך היממה האחרונה, ומניין החולים התייצב על 35 בסך הכל. גם ברזיל הודיעה כי מקרה שני של הנגיף נתגלה בעיר סאו פאולו, ולפניה גם מלוקסמבורג הגיעו דיווחים על חולה ראשון בקורונה. 

גם באוסטרליה הודיעו הבוקר גורמים במשרד הבריאות על קורבן ראשון, אישה בת 78, שטופלה בבית חולים בעיר פרת' ומתה מהמחלה. לצד מקרי המוות המדוברים, מקרי הידבקות נרשמו במדינות נוספות בעולם במהלך היממה האחרונה, כאשר ארמניה הצטרפה לרשימה בהודיעה על מקרה ראשון של הידבקות בווירוס בשטחיה. מדובר בגבר בן 29 ששב לאחרונה מביקור שערך באיראן.