משרד הבריאות פרסם היום (ראשון) הודעה לקראת הבחירות שיתקיימו מחר, וקרא לציבור לא לחשוש לאור התפשטות מגיפת הקורונה ולממש את זכותו הדמוקרטית.
 
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב אמר כי האירוע בשליטה היות ומספר החולים בישראל מצומצם מאוד ואין הדבקות מקומיות. "חשוב לנו שתממשו את זכותכם הדמוקרטית ותגיעו להצביע. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ומבצעים התאמות גם לטובת האנשים שנמצאים בבידוד ביתי כך שיוכלו ללכת להמשיך להצביע", אמר סימן טוב.
 
משרד הבריאות הבהיר בהודעתו כי הקלפיות בישראל בטוחות ואין צורך באמצעי מיגון כלשהם ביום הבחירות ובכלל. כמו כן הובהר, כי קיימות קלפיות מיוחדות למבודדי בית. עוד נמסר, כי למבודדי בית אסור להגיע לקלפיות רגילות וכי למשרד הבריאות יש רשימה של מבודדי בית איתם נמצא המשרד בקשר ישיר (כ-5630 מבודדי בית).

כמו כן,  משרד הבריאות ביקש להבהיר כי למבודד בית שניכרים בו סימני מחלה אסור להגיע לשום קלפי, גם לא לקלפי המיוחדת למבודדי בית.

אתמול פרסמה ועדת הבחירות את מיקומי הקלפיות בהן יוכלו להצביע השוהים בבידוד עקב בהלת וירוס הקורונה. בהודעה שפרסמה הוועדה הופיעו ההגבלות הבאות: "בהתאם לצו יהיו רשאים להצביע אלה שאינם לוקים בתסמינים הבאים: חום גוף מעל 38 מעלות, שיעול או קשיי נשימה ביום הבחירות או קודם לכן. על הבוחרים אשר רשאים להצביע בקלפיות אלה להגיע ברכבם הפרטי, וככל האפשר ללא מלווה, למקום הקלפי. על הבוחרים לעטות מסכה. בדרך למקום הקלפי אין לעבור דרך מקומות ציבוריים או לעשות חניות ביניים".