בצל בהלת הקורונה, שהגיעה לאחרונה גם לישראל, ובעקבות הדיווחים על קריסת מוקדי מד"א, יגיש היום (שישי) פרופ' קרסו תכנית מיוחדת ב-103FM, בה יענה על שאלות המאזינים בנושא הווירוס הקטלני. 

במהלך השידור הסביר פרופ' קרסו, בין היתר, כי "קורונה זו מחלה דמוית שפעת, רק הרבה יותר מדבקת וקטלנית משפעת רגילה. הווירוס שלה דומה ב-80% לסארס במבנה, וב-90% לווירוס שנמצא בעטלפים הרבה מאוד שנים, ואנחנו מכירים אותו. ישנם 7 זני קורונה שאנחנו מכירים, 4 מהם לא מסוכנים, הם גורמים להצטננות וחולפים. 3 מהם מסוכנים יותר, ואלה, המארס, הסארס והקורונה שאנחנו מדברים עליה היום, הווירוס החדש.

"אנחנו חושבים שווירוס הקורונה הוא אותו וירוס כמו של העטלפים, שעבר מוטציה, וחלק מהפיזור שלו היה קשור לנחשים שאכלו עטלפים, ומכרו אותם בשוק חיות בר וים בסין", הוסיף קרסו. "מתארים שחלק מהאנשים שהיו שם, כנראה נחשפו לזה, ומשם, קרוב לוודאי, פרצה ההדבקה".

לדבריו, "בארץ ישנם 17 חולים ו-80 אלף אנשים בבידוד. אנחנו לא במצב של מגיפה. אין לנו הדבקה סביבתית, לכן אנחנו יכולים לבודד את האנשים. משרד הבריאות עושה בשכל, יותר טוב להחמיר מאוד ולא להצטער אחר כך".