מספר החולים ממשיך לעלות:  משרד הבריאות הודיע הערב (שישי) כי גבר מאזור חיפה שחזר ביום ראשון מאוסטריה אובחן כחולה בקורונה. הוא החולה ה-21 שאובחן במדינת ישראל. כחצי שעה לפני כן, הודיע המשרד על החולה ה-20 - גבר בשנות השלושים מאזור המרכז שחזר ב-2.3 ממדריד אובחן כחולה בקורונה. עוד נמסר כי כעת הוא נמצא בבידוד.

מוקדם יותר היום נמסר ממשרד הבריאות כי אובחנו שני חולים נוספים - גברים כבני 50 ממרכז הארץ. חולה מספר 18 חזר ב-27 בפברואר ממדריד, וחולה מספר 19 חזר מציריך ביום רביעי. 

בתוך כך, משרד הבריאות הפלסטיני דיווח היום על תשעה חולים חדשים בנגיף, מה שמעלה את מניין הנדבקים ל-19. בין הנדבקים – הפרקליט הצבאי הפלסטיני. כאמור, בעקבות הידבקותו של הפרקליט הצבאי הפלסטיני בנגיף, משרד הבריאות ברשות קרא לעורכי הדין שעבדו עמו ללכת לבתי החולים ולהיבדק באופן מידי.

על פי הודעת משרד הבריאות הפלסטיני, תשעת החולים החדשים, הם תושבי בית לחם. העיר נמצאת תחת הסגר שהטיל עליה אתמול שר הביטחון נפתלי בנט, לאחר שהתגלו בה שבעה חולים חדשים.

שרת הבריאות ד"ר מאי אל-כילה הודיעה כי 120 אנשים נמצאים בבידוד בבתיהם, ובנוסף שלושה נמצאים אנשים בבידוד באקדמיה ביריחו וחמישה בבידוד במעבר רפיח. במקביל בעולם מספר הנדבקים חצה את רף 100 האלף, זאת לאחר שנודע על 1,234 נדבקים חדשים באירן.