פעוט בן שנתיים וחצי הובהל אל בית החולים שניידר לאחר שבלע כמות גדולה של כדורי ג'לי. בצילום האולטראסאונד שנערך לפעוט זוהתה כמות גדולה של כדורים בקיבתו, חלקם כבר התקדמו לכיוון המעי הדק. 

בהתייעצות של צוות הרופאים שמנה את ד"ר אורית ויסבורד-צינמן, פרופ' רענן שמיר וד"ר אורן ארליכמן, הועבר הפעוט בדחיפות לחדר הניתוח, שם בוצעה בו פעולת גסטרוסקופיה ממנה התגלה כי מדובר בכדורי ג'לי קטנים למשחק בקוטר של 3-4 מ"מ. לאחר מכן ביצע הצוות הרפואי ניתוח להוצאת הכדורים מקיבתו של הפעוט. בסיום הפרוצדורה הועבר הפעוט להתאוששות ואשפוז במחלקה הכירורגית בראשות ד"ר דרגן קרברושיץ'.

כדורי ג'לי בבטנו של הפעוט (צילום: דוברות שניידר)
כדורי ג'לי בבטנו של הפעוט (צילום: דוברות שניידר)

במרכז הרפואי הסבירו שמשחק זה הופך למסוכן ובעל פוטנציאל נזק רב מאוד כאשר הכדורים נבלעים על ידי פעוטות, מתנפחים בתוך הגוף וגורמים לחסימת תריסריון המהווה סכנת חיים ממשית. עוד אמרו כי זהו המקרה השלישי בשנתיים האחרונות בו מובהלים ילדים למרכז שניידר לאחר בליעת כדורי ג'לי. 

"אנו עדים לריבוי מקרים בהם פעוטות בולעים את כדורי הג'לי הללו, וחוזרים ומתריעים בפני ההורים לגלות ערנות ולהרחיק חפצים קטנים מהישג ידם של ילדים קטנים, משום שבליעתם עלולה לגרום לנזק משמעותי", מסרה ד"ר אורית ויסבורד-צינמן.