נור מריסאת, שבגופו הושתלו ריאותיה של שילי ווסטלנד, הצוערת שהתמוטטה בבה"ד 1 ומתה לפני מספר שבועות, התראיין הערב (שלישי) לתוכניתם של אריה אלדד ובן כספית ברדיו 103FM וסיפר על החיים החדשים שקיבל במתנה. מריסאת ציין כי קום לכן סבל במשך שנים רבות מקשיי נשימה: "אני סובל מהמחלה כל החיים, מהלידה. כשמתבגרים, המחלה מחמירה יותר ויותר ובזמן האחרון היא הייתה חריפה מאוד". 

כזכור, לפני מספר שבועות, התמוטטה ווסטלנד במהלך קורס קצינים בבסיס בה"ד 1, כתוצאה מאירוע רפואי, ופונתה לקבלת טיפול בבית חולים. בהמשך נקבע מותה. בני משפחתה החליטו לתרום את איבריה לאחר שגילו כי הייתה בעלת כרטיס אדי. מריסאת שיחזר את הרגע שבו התבשר כי לאחר שנים רבות שהיו כרוחות בלא מעט סבל, זכה בריאות חדשות: "זה היה רגע מדהים. נרשמתי בחודש אפריל וחיכיתי, לא ציפיתי שתוך שלושה חודשים יתקשרו אליי ויגידו שיש תורם", אמר.

"הרופא אמר שאולי זה יתאים לי ושנבוא עכשיו", המשיך מריסאת, "הכול היה בסדר, עשינו את ההשתלה, הכול היה מוצלח, הריאות היו בסדר גמור ואני עכשיו נושם". המושתל המאושר הוסיף ואמר כי כעת הוא עדיין מאושפז בבית חולים וצפוי להשתחרר מחר: "אמרו לי שלא אצטרך חמצן בבית בכלל. אפילו הסטורציה עלתה, מאז שהייתי קטן וקצת יותר בריא היא לא הגיעה לערכים האלה". 

כשנשאל, מה דעתו על כך שקיבל את ריאותיה של קצינת צה"ל והאם ניסה ללמוד אודותיה, השיב מריסאת כי הוא רוצה להודות לבני משפחתה של שי לי: "אני רוצה להודות להם, הרבה תודה. כל הכבוד על התרומה. שהבת שלהם תהיה בגן עדן". עוד ציין כי אביו חתם על כרטיס אדי לפני 15 שנה.