בצל העלייה המתמשכת בתחלואה, קבינט הקורונה יתכנס הערב (רביעי) לדיון שיעסוק בהידוק ההגבלות. שרת האנרגיה קרין אלהרר התייחסה לכך בריאיון לענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף?" ברדיו 103FM ואמרה כי הציבור יכול לעצר את העלייה בתחלואה: "כולם צריכים פשוט ללכת להתחסן ולעטות מסכות", הסבירה. 

בהמשך, הרחיבה את דבריה ופירטה: "יש דברים שהממשלה צריכה לעשות, אך יש מה שהציבור עצמו יכול לעשות. ישראל מנסה לצעוד בין הטיפות, ואנו לא רוצים להגיע לסגר". השרה אמרה כי "הציבור לא ייענה לסגר וזה יהיה סתם לגמרי, אנו צריכים למצוא את שביל הזהב, המחלה הזו מתעתעת".

עוד אמרה שרת האנרגיה כי הממשלה מעוניינת שהציבור יישמע להנחיות: "הן מאוד ברורות. לפני אכיפה, צריכה להיות אחריות אישית. בסופו של דבר מי שישלם את המחיר זה לא השוטר, אלא החבר שלו שרצה להיכנס לקניון ללא מסכה". אלהרר התייחסה לסוגיית האכיפה ואמרה: "יכולה להיות כמות שוטרים מטורפת, אך אני לא רוצה לראות שוטר אוזק מישהו ללא מסכה. הבריאות היא של כולנו. אל תחכו לראות שוטר או פקח שמעיר לכם, תחשבו על זה קודם לבד". 

כשנשאלה האם המדינה נמצאת בדרך לסגר נוסף, השיבה השרה: "ישראל מנסה לצעוד בין הטיפות, אנחנו לא רוצים להגיע לסגר. אני חושבת שהציבור גם לא יענה לסגר וזה יהיה סתם לגמרי". עוד אמרה: "אנחנו צריכים למצוא את שביל הזהב, שביל הביניים. המחלה הזאת מתעתעת, לפעמים כשנראה לנו שהכול מאחורינו פתאום מגיע עוד גל ושוטף את כולם". 

"הממשלה יושבת מדי יום כדי למצוא את המתווה הנכון, וברגע שיהיה הוא יימסר", המשיכה שרת האנרגיה עוד ציינה כי בשלב זה "אין מתווה ברור. הכי קל להגיד 'בואו נעשה סגר', רוצים למצוא משהו שמצד אחד מתאים למאפיינים של המחלה הארורה הזאת ומצד שני מאפשר לאנשים לחיות". 

בהמשך הריאיון, התייחסה שרת האנרגיה לדו"ח האקלים החמור שהוציא האו"ם משבר האקלים, בו הזהיר אתמול מפני עליית הטמפרטורות במזרח התיכון ב-20% אחוזים מהממוצע העולמי בשנים הבאות. כמו כן, התריע על שיוניים אקולוגיים דרמטיים. "יש 2.4 מיליארד שקל להשקעה באנרגיות מתחדשות בעשור הקרוב, שזה תחום משמעותי מאוד שלא היה בעבר ואנחנו מתחילים כבר עכשיו". השרה ציינה כי בישראל מדברים על הפחתה משמעותית מאוד של פליטת גזי חממה: "אתמול יצא דו"ח שמדבר על מתאן, שנמצא בעיקר בזבל, אני מקווה שהמשרד להגנת הסביבה יתעורר בעניין הזה ויטפל כמו שצריך בזבל".

לסיום, נשאלה האם ייתכן שתקציב המדינה לא יעבור בהצבעה בכנסת, זאת מאחר שהרשימה המשותפת הודיעה שלא תצביע בעדו, מצב שבו כל שני עריקים מהקואליציה עלולים להפיל את הממשלה. השרה אמרה: "אני חושבת שהתקציב הזה צריך לעבור, להבנתי הוא יעבור. כל אחד מנסה למשוך את החבל לכיוון שלו. אני רוצה להזכיר לכל אותם נבחרי ציבור ששלחו אותנו כדי לעשות טוב, להעביר תקציב כדי שתהיה תוכנית הפעלה למדינה". אלהרר סיכמה: "אני לא מציעה לאף אחד מהם לנסות להראות לציבור שהוא עושה שרירים, כי בסוף הוא יישאר בלי כלום, הוא והציבור ששלח אותו".