ובכן אחד האתגרים הגדולים בחיים, הוא היכולת לקבל את עצמו, להרחיב את האישיות שלנו ולהרגיש שלמים ונינוחים יותר עם מי שאנחנו כמו גם להשלים עם מה שאנחנו לא. להשלים עם מה שאנו מרגישים כמו גם עם מה שאנו חושבים ואומרים. זה לא בריא לשמור בבטן את התסכול שלנו על עצמנו והסביבה ולעתים כשזה יוצא החוצה בצורה לא טובה, עשוי לפגוע בנו או באחרים – באמצעות קבלה של העצמי האורגני ופיתוח המודעות, ניתן יהיה לקבל החלטות טובות יותר, להפחית תסכולים ולנהל אורח חיים בריא ונעים יותר.

טל קנב – ד"ר לפסיכולוגיה, פסיכותרפיסט ומרצה
ד"ר טל קנב הוא מטפל ומרצה לענייני פסיכולוגיה ופסיכותרפיה. הוא בעל קליניקה פרטית הפועלת מאז שנת 2005 בה טיפל במעל אלפיים איש/ה בגילאים שונים, בעלי רקעים שונים וסיפורים שונים. אנשים עם התמודדויות שונות, תכונות אופי שונות ודרכים שונות לקבל או לא לקבל את עצמם, תגובות, רגשות ומחשבות. "בטיפול אצלי האדם לומד כיצד להיות הוא עצמו, לקבל את עצמו ולהיות שלם עם עצמו, ללא צורך בעיוותים או התגוננות." אומר ד"ר קנב. 

הגישה הטיפולית של ד"ר קנב
הגישה הטיפולית מאפשרת לאנשים להכיר את שלל חלקי העצמי, להיות מודעים לחלקים/קולות הפנימיים כולל אלו שהודחקו או הוסתו הצידה, כיוון שנתפסו כשליליים, מפריעים או לא חשובים. אנשים הופכים במהלך הטיפול להיות יותר אותנטיים ויותר שלמים עם מי שהם וגם עם מי שהם לא. במהלך הטיפול המטפל יכיר היטב את המטופל, יעזור לו למצוא את המצפן הפנימי שלו. זאת במטרה לצאת מהתהליך עם קבלה עצמית רחבה יותר, כך שנוכל סופסוף לקבל את מי שאנחנו. הטיפול משלב בין פסיכולוגיה מהעולם המערבי לגישת הזן הבודהיזם מהמזרח. 

מתי הזמן הטוב ביותר לפנות לטיפול?
אנשים רבים שואלים מתי הזמן הטוב ביותר להגיע לטיפול. ובכן הזמן הטוב ביותר הוא כאשר אנו מרגישים בכך את הצורך. כלומר – כאשר אדם רוצה להרגיש טוב יותר, כאשר יש לו מחשבות ורגשות שהוא היה רוצה לבדוק לעומק, כמו גם לאחר טראומה או שבר כלשהוא בחיים אשר יכול להפיל מחד אך גם לשמש לקפיצה התפתחותית. אדם המעוניין לשנות מסלול בחיים או למצוא את הדרך שלו, אדם המרגיש שתקרת הזכוכית שלו סוגרת עליו והוא מחפש כיצד להרחיבה ולשאוף גבוה יותר. אנשים שרוצים לקבל את עצמם יותר, להיות שלמים עם עצמם ועם חייהם, אנשים שרוצים לקבל כלים להתמודד עם סיטואציות שונות ולא להתכנס בתוך עצמם או לוותר על חלקים מ'העצמי'.

ד"ר טל קנב, - פסיכותרפיסט, מזמין אתכם לטיפולים בקליניקה הפרטית בתל אביב. באמצעות טכניקות טיפול מגוונות: 'הדיאלוג הפנימי', 'האקומי', 'פסיכולוגית העצמי' ו'הגישה ההתייחסותית'. באמצעותן ניתן יהיה לעזור לכם להגיע אל ה'אני המודע' אשר אמור לנהל את החיים. תוכלו למצוא ולהכיר יותר מהקולות הפנימיים שלכם. דרך זו מובילה לקבלתם, הרחבתם והשלמה עמם על ידי היכרות מעמיקה וניהול הקולות הפנימיים – להבדיל מכך שהקולות מנהלים אותנו. הפסקת הדחקתם והעזרות במרחב הנוסף שנפתח מובילה לבחירות נכונות יותר. למדו להרחיב את האישיות שלכם, לטפח אותה ולא לטפח 'אני שקרי', אני מוטה או מי שאחרים היו רוצים שתהיו.