שר הבריאות ניצן הורוביץ נפגש הערב (ראשון) עם נציגי המתמחים, אשר מוחים על מתווה התורנויות בבתי החולים. הורוביץ הגיע במפתיע לפגישה שערכו נציגי המחאה עם מנכ"ל משרדו הבריאות, הפרופסור נחמן אש. מנציגי המחאה נמסר כי בתום הפגישה לא הושגה התקדמות. 

ד"ר ריי ביטון מסרה בתום הפגישה: "התקיימה שיחה פתוחה עם השר וצוותו במטרה לשמוע ולהשמיע . אך מו"מ לא היה כאן ולכן אין בשורה. אנחנו ממשיכים, בצער, עם מהלך ההתפטרות. אנחנו מאוד מקווים שיהיה מו"מ אמיתי. הזמנו את השר לנהל איתנו שיחה פרקטית כדי להציע צעדים שיוכלו להביא לפתרון המשבר הקשה הזה. בצער רב נמשיך בתוכניתנו ונגיש השבוע את מכתבי ההתפטרות האישיים".

אתמול, כאלף רופאים מתמחים הפגינו  במרכז תל אביב במחאה על המתווה לקיצור תורנויות המתמחים מ-26 שעות ל-18. במהלך המחאה צעדו הרופאים ברחובות תל אביב וחסמו חלק מהם. הם אף הגיעו לפתח הרחוב שבו גר שר הבריאות ניצן הורוביץ. המשטרה חסמה את הכניסה לרחוב ומנעה מהם להתקרב לבית.

במהלך ההפגנה יו"ר מרשם, ד"ר ריי ביטון, קיבלה זימון לפגישה אצל יו"ר חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, ורד עזרה. ד"ר ביטון השיבה להזמנה: "שמחה מאד לשמוע ממשרד הבריאות, במיוחד כאשר עד כה כל ניסיונותינו להיפגש עם השר בימים החריגים הללו לא הועילו. נשמח להיפגש עם השר בכל רגע או זמן כולל הערב". 

 
בהמשך לכך, קראה ד"ר ביטון בהפגנה: "אני פונה מכאן לשר הבריאות ניצן הורוביץ ולשר האוצר אביגדור ליברמן ואתם יודעים מה? גם לרוה"מ נפתלי בנט: בואו, תעשו פעם אחת תורנות של 26 שעות במיגון קורונה, ואחרי זה נראה אתכם אומרים לנו שזה הגיוני להמשיך לעבוד ככה!״.