ק', אשתו לשעבר של החשוד ברצח איש הנדל"ן אלדד פרי, שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על בעלה לשעבר וסיפרה כי חוותה מצידו אלימות פיזית ומילולית לפני ובמהלך נישואיהם, בגינה אף נעצר בעבר. 

בפתח דבריה סיפרה ק' כי היא "המומה, עדיין לא מצליחה לעכל. עלו בי זכרונות מהעבר ולכן לא כל כך תהיתי אם זה הוא או לא הוא, אבל לפי מה שאני עברתי לפני הגירושין זה היה סיוט, וגם לאחריהם. ולכן הבנתי שהבנאדם כנראה מסוגל".

החשוד ברצח אלדד פרי (צילום: רועי עלימה, פלאש 90)
החשוד ברצח אלדד פרי (צילום: רועי עלימה, פלאש 90)

"הכרנו כשאני הייתי בת 20 והוא היה בן 28, עבדנו יחד באותה חברה". היא מספרת. "התגרשנו אחרי עשר שנים אחרי הנישואים כי הייתה אלימות, יותר מפעם אחת. הייתה אלימות, לא פעם אחת. האיומים היו בלתי־פוסקים".

"היה לו אקדח בבית. ברגע שנסעתי להוריי לשישי־שבת, הוא הגיע לשם. כמובן שלקחתי את הילדים. כשהגיע, האקדח פשוט היה בידו. אביו הפנה אותי למשטרה, הוא הצליח להשיג אותם, אמר להם 'תגיעו מהר, הבנאדם מסוכן'. ברגע שהשוטרים הגיעו הם תפסו אותו עם הנשק ביד כשהוא מאיים שירצח אותי ויתחיל לירות".

כשנשאלה מה עשתה המשטרה אז, היא סיפרה כי "עצרו אותו רק לשבעה ימים, ואמרו לי שאגש לבית המשפט. הוא כעס מאוד על אביו שלא שחרר אותו בערבות במשך שבעה ימים".

היא סיפרה כי משפחתו של הגרוש תמכה בה והגנה עליה: "נכון. לאורך כל הדרך. גם אחותו תמכה בי. האלימות הייתה גם מילולית וגם פיזית, ואז ההורים שלו התערבו. זה התחיל יום לפני הנישואים, יום לפני החתונה. לפני החתונה לא הייתה אלימות פיזית, הייתה אלימות מילולית. מיד אחרי שילדתי התחילה האלימות הפיזית". 

אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)
אלדד פרי (צילום: רונן פדידה)

כשנשאלה האם גם ילדיה ספגו אלימות או איומים אמרה: "את זה תצטרכו לשאול אותם. שתבינו, הוא אהב אותם אהבת נפש". כשנשאלה האם אחד מהם קנה יחד עם הגרוש את אחת הדירות מאלדד פרי, אמרה: "זה עוד לא ידוע לי ואני צריכה לדבר על זה עם הבן". היא הוסיפה כי "שתי בנותיי איתו בקשר, והבן? הבן לא מדבר איתו כבר שנה וחצי ולכן תמהתי ששמעתי בטלוויזיה שקנה יחד עם הבן. האבא לא מדבר עם הבן".

עו"ד ששי גז אמר כאן במשדר שכל הראיות נסיבתיות. שאין ראיה חותכת כנגדו.
"הוא מוביל את עורך הדין. אני חושבת שזה גדול על פי מידותיו. הוא לא היה מעז לעשות את זה. הוא כאן כנראה נכנס מבחינה נפשית למשהו שהוא היה לא נורמלי וביצע את זה".