"בהיבט הזה, התחושה שהם עבדו ביי דה בוק והטיעון הוא לא מספיק. חברה בסדר גודל כזה חייבת להבין שאין פה מהפכה דיגיטלית, יש פה מציאות דיגיטלית. יש פה מרכיב מאוד משמעותי בהתייחסות לציבור והוא אמון. החברה טעתה בה שהיא לא הבינה שבמרכיב הזה היא צריכה לפעול בשקיפות מלאה מול הציבור, לתת לו את כל המידע ולהסביר לו את מה שצריך להסביר", הוסיפה.
לדבריה, "שטראוס צריכה להבין שמחיר ההסתרה בריסוק המוניטין יכול לעלות לה הרבה יותר ממחיר אי ההסתרה. תארי לך שאת מה שעושים עכשיו, איסוף המוצרים מהמדפים, היו עושים ביוזמה של שטראוס כבר לפני שבוע סביר להניח שלא רק שהמוניטין נפגע הוא היה מתחזק, האמון של הציבור בחברה היה מתחזק. היום אתה גם אוסף את המוצרים וגם נפגע באמון".
"בהיבט של הפרשה מתפוצצת אתמול בבוקר, יש ניסיון אמיתי לנהל את המשבר הזה. לאורך כל השנים האחרונות אני אומרת שהמנכ"לים לא מבינים שהם צריכים לשנות - אנחנו לא צריכים לנהל משברים, אנחנו צריכים לצפות אותם מראש. ברגע שהיית צופה את זה בראש והיה לך נוהל מסודר היית חוסך לעצמך את כל ניהול המשבר הזה, הוא היה הרבה יותר מינורי והייתה יוצא מזה עם מוניטין מחוזק ולא עם מוניטין מרוסק", אמרה.
בהתייחסה להתנהלות משרד הבריאות, אמרה דאבוש כי "הכעס שלי על משרד הבריאות יותר גדול מעל שטראוס. משרד הבריאות הוא משרד ציבורי, עומד בראשו שר, יש מנכ"ל מאוד דומיננטי - שבוע שלם שהסיפור הזה מתרוצץ בתוך המשרד ויש לו השפעות כל כך משמעותיות על הרבה אנשים, להשאיר את המידע אצלכם ולצפות שחברת שטראוס היא זו שתודיע זו ציפייה לא נכונה. יש לכם מחויבות כלפי הציבור. אם הייתי מנכ"ל משרד הבריאות הייתי מקדימה היום ועדת בדיקה שתבדוק איפה היה הכשל הזה כדי שהוא לא יהיה פעם הבאה".