מנכ"ל רשת הקמונעאות ויקטורי אייל רביד שוחח היום (ראשון) עם גדעון אוקו בתכנית "איפה הכסף" ב-103FM, על מנת לנתח את השלכות משבר הסלמנולה של חברת שטראוס. במהלך השיחה טען רביד כי "כשיש אחד בוכה, יש אחד שצוחק. אם שטראוס בוכה, אז הצרכן אמור לשמוח".

"מבחינתו של הצרכן, הוא יהנה מהוזלה וממותגים חדשים שהוא יגלה. בסוף נראה מה יצא מכל זה, אבל כרגע אני חושב שמוקדם מדי לדעת מה כל הטוב שיצא מהמשבר", אמר מנכ"ל ויקטורי.

בפתח השיחה הוא הסביר כי למרות הריקול השמעותי של שטראוס, על המדפים נשארו שלל מוצרים אחרים, גם מהחברה המדוברת, אשר אינם מהווים סכנה: "הציבור אומנם עוד לא מבין והתקשורת עוד לא מבינה אבל יש מוצרים שלא מיוצרים בשטראוס. אם הם עוד על המדף, אז אין בעיה".

לדבריו, משבר הסלמונלה שהתגלה במפעל שטראוס בנוף הגליל, הוביל לבהלה מסוימת בקרב הציבור. "ראינו ניצנים של אוכלוסייה שהתבלבלה וחשבה שגם במוצרי החלב יש בעיה אבל מהר מאוד הצרכנים הבינו שמדובר על X מוצרים ולא על מוצרי החלב והקפה. אני מבין את האוכלוסייה ואני מצפה גם משטראוס שתשלח דיווח לכלל הצרכנים מה אפשר לאכול ומה אפשר לקנות".

לאחר שנשאל אם לגיטימי מצד החברות המתחרות לנצ לאת המשבר של שטראוס, השיב רביד כי "זה לגיטימי. כל היבואנים והיצרנים המקומיים העניקו מבצעים מיום חמישי, חלקם היום, כולם רוצים את נתח השוק הזה. מדובר על עשרות אם לא מאות מיליונים בשנה". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm