מנכ"ל ויקטורי על משבר הסלמונלה: "אם שטראוס בוכה, הצרכן אמור לשמוח"

מנכ"ל רשת ויקטורי התייחס למשבר נגיף הסלמונלה שהוביל לריקול של מוצרים רבים מחברת שטראוס וטען כי "מבחינת הצרכנים, הם יהנו ממותגים חדשים. עכשיו כולם רוצים את נתח השוק הזה"

לוגו 103fm צילום: באדיבות 103FM
הסלמונלה בשוקולד: אלרעי פרייס על ממצאי בדיקת משרד הבריאות במפעל שטראוס (צילום: לע"מ) | צילום:

"מבחינתו של הצרכן, הוא יהנה מהוזלה וממותגים חדשים שהוא יגלה. בסוף נראה מה יצא מכל זה, אבל כרגע אני חושב שמוקדם מדי לדעת מה כל הטוב שיצא מהמשבר", אמר מנכ"ל ויקטורי.

בפתח השיחה הוא הסביר כי למרות הריקול השמעותי של שטראוס, על המדפים נשארו שלל מוצרים אחרים, גם מהחברה המדוברת, אשר אינם מהווים סכנה: "הציבור אומנם עוד לא מבין והתקשורת עוד לא מבינה אבל יש מוצרים שלא מיוצרים בשטראוס. אם הם עוד על המדף, אז אין בעיה".

לאחר שנשאל אם לגיטימי מצד החברות המתחרות לנצ לאת המשבר של שטראוס, השיב רביד כי "זה לגיטימי. כל היבואנים והיצרנים המקומיים העניקו מבצעים מיום חמישי, חלקם היום, כולם רוצים את נתח השוק הזה. מדובר על עשרות אם לא מאות מיליונים בשנה".

תגיות:
שטראוס
/
סלמונלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף