סייעת של מערך הסיעוד באחת המחלקות הפנימיות בבית החולים רמב"ם הותקפה היום (רביעי) בשעות הצהריים על-ידי מטופל, ואיבדה את הכרתה למספר דקות, כך נמסר מבית החולים.

"עובדים בפחד, זה שוחק אותנו": הצוותים הרפואיים מעידים על המציאות המחרידה

בעיה בוערת: האלימות בישראל עברה כל גבול | אוריאל לין

לטענת בית החולים האירוע התרחש ליד מיטת מטופל בשנות ה-50 לחייו שאמור היה להשתחרר היום מאשפוז. הסייעת סיפרה שניסתה לסייע למטופל להתלבש ואז הוא תקף אותה באגרופים היישר לראשה. היא נפלה אל הרצפה ואיבדה את הכרתה למשך מספר דקות. היא פונתה למיון עם חבורה במצחה ונבדקה מבחינה רפואית. בהמשך יוחלט האם יהיה עליה להישאר בבית החולים להשגחה. 

במקביל, כוחות משטרה שהוזעקו למרכז הרפואי, עצרו את החשוד, תושב קרית אתא בשנות ה- 50 לחייו, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בהתאם להתפתחות החקירה וממצאיה, תחליט המשטרה האם לבקש מחר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

ראש הממשלה, יאיר לפיד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא יכול להיות שעובדת צוות רפואי בבית חולים תותקף בידי מטופל. אי אפשר להתעלם מהזעקה שעולה מהצוותים הרפואיים, שנאלצים לספוג אלימות בלתי נסבלת בבתי החולים ובמרפאות. נתמוך ונקדם כל הצעה שנועדה להגן על הצוותים הרפואיים, בדיוק כפי שהם שומרים עלינו. דמם של הצוותים הרפואיים לא יהיה הפקר".

מוקדם יותר החודש, מבקר בשנות ה-60 המאוחרות לחייו תקף מאבטחת בכניסה לבית החולים בילינסון  לאחר שלא ציית להנחיותיה בהקשר לחניה, וגרם לה לשברים באף כתוצאה מאגרוף בפנים. בעקבות האירוע הוזעקו למקום שוטרים שעצרו את התוקף. חוקרי משטרה גבו עדות מהמאבטחת שמטופלת בחדר המיון.