התינוקות הראשונים של תשפ"ג: עשרות תינוקות הגיחו לאוויר העולם בשעות הראשונות של השנה החדשה, וסיפקו להורים פתיחה מתוקה לשנה החדשה. 

במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) הגיעו לעולם עשרה תינוקות חדשים עם תחילת השנה העברית החדשה. התינוק הראשון של תשפ"ג במרכז הרפואי שמיר נולד במזל טוב לאלון ונינה יודיס ממודיעין מכבים רעות. הבן הבכור נולד בניתוח קיסרי במשקל 4.450: "חיכינו, חיכינו לבנינו בכורינו והוא החליט לבסוף להגיע בדרכו שלו בערב השנה החדשה בשבוע 40", ציינו ההורים.

"אין התחלה יפה ומרגשת מזו לשנה החדשה עבורינו כמשפחה. כמה סמלי בעיניינו להתחיל את תשס"ג בסטטוס חדש - אימא ואבא. ברצוננו להודות לכל צוות מחלקת יולדות בשמיר על הליווי הצמוד בניתוח הקיסרי, ועל הדאגה והמסירות לפני ובמהלך הלידה ומאחלים שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל עם הרבה לידות טובות והתחלות חדשות ומרגשות כמו זו שלנו" ציינו האב והאם המאושרים", הוסיפו.

במרכז הרפואי הלל יפה בזמן שכל המשפחה אכלה ארוחת חג, הודיה שמש מזכרון יעקב הגיעה ל"הלל יפה" לקבל את המתנה שלה לתשפ"ג – בן, שישי במספר, במשקל 3.536 ק"ג. "הלידה הייתה חלום", היא מסכמת את חווית ראש השנה שלה.

"בערך בשעה 14:30 בדיוק סיימתי להכין את הבית לחג, שהשנה אנחנו אירחנו", סיפרה הודיה, "כבר כמה ימים שאני עם צירים והייתי מספר פעמים במיון. בסוף החלטתי שכשהוא ירצה לצאת – הוא יצא. מיד שסיימתי הכול, פתאום ירדו המים ובעלי הסיע אותנו מיד למיון של 'הלל יפה' - מה שנקרא, בחר לעשות את זה בערב ראש השנה. מבחינתי זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל לשנה החדשה".

בביה"ח לנשים בבילינסון מקבוצת הכללית ליטל ושי שמש ילדו בן שלישי במשקל 3778 ק״ג. ליטל מספרת: ״היתה לי לידה מדהימה בזכות המיילדות המהממות - שירה כץ שטפלה בי בערב ומיכל גרוסבלד שילדה אותי בתחילת משמרת לילה". המיילדת מיכל גרוסבלד מסרה: "מרגש לקבל לידות תמיד ובטח בראש השנה. תינוק חדש ,בשנה חדשה, לזוג מקסים במיוחד״.

לידה ראשונה תשפ''ג בבלינסון (צילום: דוברות בית חולים בילינסון)
לידה ראשונה תשפ''ג בבלינסון (צילום: דוברות בית חולים בילינסון)

במרכז הרפואי וולפסון רחלי שריקי ילדה בת ראשונה. את הלידה ליוותה המיילדת נטלי בובנוב. בשעה 19:11 נולדה, במשקל 2.980. "דרך נפלאה לפתוח את השנה החדשה. לא יכולתי לבחור טוב יותר מהשליחים המסורים שסייעו לי. נטלי המיילדת עשתה עבודה מושלמת ויסודית ועברתי חוויה מדהימה. אני מודה לכולם ומאחלת לנו שנה טובה וחג שמח".

רחלי ובעלה טל, יחד עם התינוקת הטרייה (צילום: המרכז הרפואי וולפסון)
רחלי ובעלה טל, יחד עם התינוקת הטרייה (צילום: המרכז הרפואי וולפסון)