בפתח השנה החדשה: בית החולים בילינסון רשם נקודת ציון משמעותית, כאשר עם הגעתה של השנה החדשה ביצעו בבית החולים את השתלת הריאה ה-900 במספר. המושתל הטרי הוא דניאל גלאור בן ה-75, אב לשלושה ילדים וסב ל-11 אשר מתגורר בפתח תקווה.

דניאל גלאור סיפר: "עד ההשתלה בכלל לא יכולתי לנשום והייתי תלוי בחמצן 24/7 ובקושי הלכתי. לא מאמין שקיבלתי את מתנת החיים לשנה החדשה"

פרופ' מרדכי קרמר, מנהל מערך הריאות בבילינסון סיפר במפגש עם דניאל שהשתלת הריאות ה- 900 היא נקודת ציון בעלת משמעות עבור מדינת ישראל: "פנינו לקראת ה- 1,000 מושתלים הבאים שלהם נעניק חיים חדשים".

פרופ' ירון ברק, מנהל יחידת השתלות חזה: "השתלה הינה שמחה גדולה שמתחילה בעצב עצום וגדולה של משפחה. אני נרגש כל פעם מחדש מהיכולת להיות שותף לנס שכזה, להעניק מתנה שכזו בגיל 75 זה לא פשוט אבל ההחלמה של דניאל והחיוך שלו ושל נכדיו שווים הכל!".

ד"ר יורי פייסחוביץ, מנהל המחלקה לכירורגית חזה: "גם כשזו השתלת ריאות מספר 900- היא עדיין מאתגרת ומרגשת. ההחלמה במחלקה הייתה מהירה יחסית ואני שמח שלקראת השנה החדשה הצלחנו להעניק חיים חדשים לדניאל".

ד"ר ישראל קוזניץ, מנהל השירות לכירוגית חזה זעיר פולשנית: "השתלת הריאות נותנת חיים חדשים לחולים שלפני כן היו מחוברים לחמצן וללא הריאות שקיבלו לא היו שורדים. היה מרגש מאד לראות את הריאות החדשות של דניאל נושמות ומתפקדות באופן מצוין בזמן ההשתלה ועוד יותר משמח תהליך ההחלמה המוצלח שלו מהניתוח".