מתחת לגיל 40 ושותים אלכוהול? זה המחקר שלא תשמחו לקרוא

מחקר עולמי רחב היקף שנערך על פני עשרות שנים, מצא כי לא נמצאה תועלת בריאותית משתיית משקאות אלכוהוליים אצל אנשים מתחת לגיל 40

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
עקבו אחרינו
בירה
בירה | צילום: רויטרס

כתב העת "The Lancet" הוא מהידועים והוותיקים בעולם. הוא נוסד כבר בשנת 1823, וכיום מערכת כעת העת נמצאת בלונדון, ניו יורק ובייג'ינג.

תגיות:
אלכוהול
/
בירה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף