תזונה נכונה: השתדלו לצפות במשחקי המונדיאל, להנות  ולהישאר בריאים ללא עלייה במשקל וללא תוספת קלוריות, כתוצאה מאכילה מופרזת של פיצוחים וחטיפים עתירי שומן וקלוריות.

במקום אכילת פיצוחים, ניתן לאכול "חטיפי ירקות", כמו גזרים, מלפפונים, או כל ירק אחר, למנוע בכך השמנת יתר ולהוסיף בו זמנית ויטמינים ותאית הדרושים לגוף.

הדיאטנית משירותי בריאות כללית ממליצה עוד, שכדאי רק לדאוג שתהיה כמות מספקת של ירקות (קלופים וחתוכים) מוכנים לאכילה לפני המשחק ולנסות לגוון את אכילת הפיצוחים באכילת ירקות, או פופקורן (עד שתי כוסות אחרי פופקורן מוכן, ללא תוספות של חמאה או רטבים אחרים).

עוד היא ממליצה לשתות מים או תה ירוק לסוגיו השונים ולא משקאות ממותקים, אשר מלבד כמויות הסוכר הרבות שהן מכילות גם מוסיפות קלוריות רבות וקילוגרמים מיותרים למשקל הגוף. בירה: במידה ומשלבים במידה נכונה ובכמויות מתאימות (לא יותר מ300 מ'ל ליום=פחית אחת).

לדבריה, בבירה ישנם רכיבים תזונתיים בריאותיים. "כידוע הבירה עשויה משעורה שעברה הנבטה וייבוש ומזה נוצר לתת. הלתת מותסס עם שמרים וכך נוצר האלכוהול והבירה. לכן הבירה עשירה מאד בויטמינים מקבוצה B אשלגן, מגנזיום,ואבץ", היא מסבירה, ומוסיפה: "יש בה הרבה פוליפ נולים - נוגדי חמצון ומחקרים רבים הראו כי שתייה מתונה ממנה יכולה לשפר ספירה של תאי דם לבנים, עליה בהמוגלובין, הורדה בסיכון לדלקות והתפתחות סוכרת. פחית בירה זו המנה המקסימלית היומית". עדיף לא לשתות אותה בבת אחת. מנה כזו מכילה 145 קלוריות. את שאר השתייה מומלץ להשלים  במים, תה ירוק קפה ושוב עוד מים.

כריכים: באם מעדיפים לשלב כריכים בזמן הצפייה במשחקים, עדיף לבנות כריך מלחם מלא, או כוסמין, או שיפון,  עם גבינות רזות אבוקדו טונה או ביצה. אפשר גם למלא כריכונים כאלה עם פסטרמה והעיקר להוסיף להם ירקות עד כמה שניתן.

עישון : אם מתעצבנים או סתם מתרגשים לא מוכרחים לעשן יותר – ההתרגשות והמתח מביאים לא מעטים מבין אלה המעשנים להגביר את כמות הסיגריות שהם מעשנים, מה שלא תורם לבריאות.

במקום להגביר את העישון ניתן להחליף בשתיית נוזלים ובצריכה מוגברת של ירקות הזכרנו ובמקום סיגריה – מקלון גזר, מלפפון וכדומה ולשתות מים.