העובדה שעצמות הגוף שלנו הן לבנות זה דבר שנלמד ככל הנראה כבר בגן הילדים, אולם כעת מתברר שלא אצל כולם. משתמש ברשת החברתית טיקטוק העונה לשם ארצ'י טען וחשף בסרטון שהעצמות שלנו, בנסיבות נדירות מסוימות, יכולות להפוך לשחורות. 

ארצ'י סיפר כיצד גילה שיש לו "מחלת עצם שחורה" כשהלך לרופא השיניים.  "העצמות שלי שחורות. כאילו, העצמות בגוף שלי שחורות וזה בגלל שיש לי משהו שנקרא -  מינוציקלין או מחלת העצמות השחורות". בתקופת התיכון, טופל ארצ'י בסוג של אנטיביוטיקה בשם מינוציקלין נגד אקנה. "שן הבינה שלי צמחה והיא הייתה שחורה וחשבתי לעצמי 'אוי אלוהים, השיניים שלי נרקבות. "ומסתבר שהלסת שלי שחורה, וכנראה שאר הגולגולת שלי ורוב העצמות שלי", סיפר.

בתיאור המקרה נכתב כי מחלת עצם שחורה של מינוציקלין היא ממצא נדיר שיכול לגרום לדאגה כאשר נתקלים בה באופן בלתי צפוי. "נכון לעכשיו, לא קיימים דיווחים על תוצאות גרועות בנוכחות מחלה זו; עם זאת, רופאים צריכים לשלול סיבות חלופיות לשינוי צבע העצם כאשר ההיסטוריה הרפואית אינה ברורה". עוד נכתב כי לאחר תחילתו, תהליך שינוי הצבע הוא מהיר וקבוע, אך מחלת עצם שחורה (כאשר נגרמת על ידי מינוציקלין) היא שפירה למדי ואינה קשורה לנמק או למוות של רקמות. למרות שזה לא לגמרי מובן, ישנם מנגנונים אפשריים לשינוי הצבע.

עד כמה שזה מוזר לגלות שהעצמות שלך השחירו, יש דרכים גרועות יותר לגלות זאת. אישה אחת, כפי שתואר בדוח מקרה שפורסם ב- Journal of Orthopedic Surgery and Research , נטלה מינוציקלין לטיפול באקנה במשך כ-32 שנים, כאשר עברה ניתוח לכאבי ברכיים. במהלך הניתוח הזה גילו המנתחים שעצמותיה נצבעו בשחור.

לפי מחקר אחר, מינוציקלין למעשה מכתים את העצמות בירוק כהה, מה שגורם להן להיראות שחורות. אנטיביוטיקה נוספת, טטרציקלין, יכולה לגרום לעצמות להפוך לצהובות ניאון, מה שגורם להן להיראות ירוק בהיר.