המרכז הרפואי הדסה הודיע הערב (ראשון) די ד"ר אחמד מחאג'נה ישוב לאלתר לעבודתו, כחלק מצוות הדסה "וימשיך להעניק טיפול מסור למטופלים". זאת, לאחר שנטען כי היה בקשר עם מטופל במחלקה שהיה עצור בשל חשד למעורבותו בפיגוע.

ביום האמור, נערך אירוע שכלל כיבוד ושתייה, שארגנו הרופאים במחלקה. משנותר הכיבוד, הוא החולק גם לגורמים נוספים במחלקה שאינם רופאים ואחיות, לרבות לדרו של הצעיר. הובהר כי ההתבטאויות שיוחסו לד"ר מחג'אנה בהקשרו של הצעיר, לא נאמרו על ידיו. המרכז הרפואי נקט הליך בירור משמעתי נגד ד"ר מחאג'נה, והצדדים כולם, ביניהם הדסה, הרופא והר"י, הסכימו לפנות להליך גישור לפני השופטת (בדימוס) הילה גרסטל.

כזכור, אליהו דהן נפצע קשה בפיגוע דקירה בירושלים ופנה למשרד הבריאות ולבית החולים הדסה אין כרם בירושלים, בו אושפז המחבל, בדרישה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית החולים, שלטענתו הביע תמיכה במחבל שדקר. 

חיים בלייכר, עורך הדין של אליהו דהן, הוסיף וטען כי "הרופא החליט לפנק את המחבל בשוקולדים ולהצטלם איתו סלפי. אם יש רופא תומך טרור המשמעות שלו מסוכנת ובלתי מוסרית, וביום פקודה להתכונן למצב כזה שדווקא אלו שאומנים על הביטחון הרפואי שלנו יכולים להפך להיות משהו אחר".

מטעם ד״ר מחאג׳נה נמסר: "מצער כי רופא כירורג מצטיין על פי כל חוות הדעת של מנהליו, נפל קורבן לגורמים אינטרסנטיים המבקשים להשיג הישגים פוליטיים תוך שימוש במוצאו. העובדות המפורטות על ידי עו״ד בלייכר מסולפות ובלתי נכונות.על פי כל העדויות הרבות של רופאי ועובדי המחלקה שהובאו בפני הנהלת בית החולים, מדובר בחלוקת שאריות עוגות מאירוע שנערך ע״י צוות המחלקה"