תזונאים ומאמני כושר טוענים כי הסתמכות על דיאטה ספציפית, או פעילות גופנית בלבד, לא יצליחו להוביל לירידה המיוחלת במשקל. לפי כתבה בנושא שפורסמה במגזין הבריאות 'Healthshots', על מנת לצלוח את הדיאטה, מומלץ להוסיף לתפריט היומי ארבעה משקאות בריאים במיוחד שעשויים להוות עזרה מוצלחת במסע הירידה במשקל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תה צמחים

שתיית כוס תה צמחים בשעות הבוקר יכולה לעזור להזניק את הירידה הנחשקת. תה ניקוי רעלים מכיל תערובת של עשבי תיבול כגון שן הארי, ג'ינג'ר ושורש ליקריץ המסייעים בסילוק רעלים מהגוף ומאיצים את הירידה במשקל.

שורש שן הארי ממלא תפקיד כחומר משתן טבעי שיכול לעזור בהורדת נפיחות, ג'ינג'ר יכול לסייע לעיכול בהגברת חילוף החומרים בגוף ושורש ליקריץ עוזר לרסן את התיאבון.

מי כורכום
כורכום הוא תבלין בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לסייע בירידה במשקל על ידי ריפוי הדלקות בגוף. דלקת יכולה לתרום לעלייה במשקל, ולכן ריפוי שלהן תעזור. ניתן לערבב אבקת כורכום עם מים חמימים ומעט דבש או לימון.

משקה חומץ תפוחים
חומץ תפוחים פופולרי כמרכיב שתורם לירידה במשקל, מכיוון שהוא יכול לעזור לבלום את התיאבון ולהגביר את חילוף החומרים. שתיית חומץ תפוחים מעורבב עם מים, דבש ומיץ לימון בבוקר יכולה לעזור להרגיע את הגוף ולהפחית את הנפיחות.

מי לימון
מי לימון הם דרך מרעננת ובריאה להתחיל את היום. הלימונים עשירים בויטמין C המסייע בהמרצת חילוף החומרים בגוף. בנוסף הם מכילים גם סיבים שיכולים לעזור בהפחתת התיאבון. שתיית מי לימון בבוקר יכולה לעזור לשטוף רעלים ולעזור בהפרעות עיכול. לימון יכול גם לתרום להפחתת נפיחות ודלקת.

  לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<