עלייה במשקל הפכה לבעיה שכיחה יותר ויותר, והיא מתרחשת כתוצאה מאורח החיים המהיר בימינו. משקאות שורפי שומן הם אחד הפתרונות החשובים ביותר לירידה מאוזנת ובריאה במשקל. בנוסף, הם יכולים לסייע בשיפור רמות הסוכר בדם, רמות הכולסטרול ולהורדת לחץ הדם.

חומץ תפוחים 
חומץ תפוחים הוא המשקה הטוב ביותר לשריפת שומן עבור רבים. משקה זה ידוע גם כמייצב את רמות הסוכר בדם וכתוצאה מכך, מסייע בשליטה על התאבון. קל מאוד להוסיף חומץ תפוחים לתפריט היומי. לפני אכילת ארוחת בוקר, ערבבו כף אחת עם כוס מים אחת ושתו. עם זאת, חשוב להקפיד לא לצרוך יותר משתי כפות ביום. בשל החומציות הגבוהה של משקה זה, הוא עלול לפגוע באמייל השן ולגרות את הגרון. הזמן הטוב ביותר לשתות משקה שורף חומץ תפוחים הוא לפני אכילת ארוחה, מכיוון שהוא עוזר להפחית אכילת יתר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

תה ירוק
משקה נוסף שנכלל ברשימת המשקאות שורפי השומן הוא תה ירוק הידוע בכל העולם בסגולותיו נוגדות החמצון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לשמירה על בריאותכם. תה ירוק מכיל שני מרכיבים עיקריים; קפאין וקטצ'ין, שניהם מעניקים לגוף אנרגיה, ועוזרים בפירוק מולקולות שומן. בשל התכונות המשתנות הטבעיות של תה ירוק, הוא גם עוזר לאגירת נוזלים. הקפידו לשתות לפחות שתיים עד שלוש כוסות תה ירוק מדי יום. 

מתכונים ל-5 משקאות מעולים להורדה במשקל:

1. חומץ תפוחים עם פירות יער ולימון
●2 כפות פטל קפוא
●1 כף מיץ לימון
●1 כף חומץ תפוחים
●קרח ומים
●1 כף דבש (לא חובה)
שמים את פירות היער בכוס לבחירתך, טוחנים בעזרת כף ומוסיפים דבש לפי הטעם. מוסיפים לכוס את מיץ הלימון וחומץ התפוחים לפני הוספת הקרח והמים. מערבבים את כל החומרים בכף לפחות דקה לפני האכילה.

2. קינמון ודבש
● 2 כפות קינמון
● 1 כף דבש
● 1 כוס או 250 מ"ל מים חמימים
מחממים את המים ומוסיפים להם קינמון. לפני הוספת דבש למים יש לוודא שהוא התקרר, זאת מכיוון שחום חוסם את האנזימים החזקים הקיימים בדבש. מערבבים היטב את כל המרכיבים ונהנים מהמשקה.

3. אשכולית עם מלפפון
●1 מלפפון
●1 לימון פרוס
●1 אשכולית בינונית
●1 כוס / 250 מ"ל מים
קוצצים את כל החומרים, מוסיפים אותם לבלנדר עם המים ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק.

4. מי לימון וג'ינג'ר
●1 כוס / 250 מ"ל מים קרים
●½ כפית אבקת כמון קלוי
●1 כפית מיץ לימון
●½ ג'ינג'ר דגנים
חותכים את הג'ינג'ר לחתיכות קטנות, מוסיפים לבלנדר עם המים הקרים ומערבבים את החומרים הללו עד לקבלת תערובת חלקה. יוצקים את התערובת לכוס, מוסיפים לה את אבקת הכמון הצלוי ומיץ הלימון ומערבבים היטב את החומרים לפני האכילה.

5. תה ירוק עם נענע ולימון
●1 כוס/250 מ"ל מים חמים
●6-7 עלי נענע
●2 כפות עלי תה ירוק
●1 לימון שלם

מוסיפים מים ועלי נענע לסיר לפי בחירתך ומחממים את המים עד שהם מתחילים לרתוח, לפחות חמש דקות. מכבים את האש ומוסיפים את עלי התה הירוק, ואז נותנים לו לתלול לפחות חמש דקות. מסירים את העלים בעזרת מסננת ומוזגים לכוס, ושתו אותו בעודו חם כדי להבטיח תוצאות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<