"המלחמה חיזקה את הצורך בשירותי רפואה מרחוק" מסביר ד"ר איתן וירטהיים מנהל בתי החולים בילינסון והשרון: "אנחנו רואים תחומים בהם העלייה חדה יותר, מגיעה למעל 50% כמו עיניים, גנטיקה, אורולוגיה ועור. הגדלנו משמעותית את היכולת של בית החולים להעניק שירותי רפואה אונליין בשלבי אבחון, טיפול ומעקב. אנחנו נמצאים בתחילת הדרך, קיימות מגוון טכנולוגיות חדישות המאפשרות לבדוק, לאבחן ולעקוב אחר המטופלים מביתם ועתידות להתווסף עוד טכנולוגיות ושירותים נוספים בהמשך; ברור כי זו מגמה שתלך ותתפתח אצלנו ובהמשך גם במרכזים רפואיים אחרים.
"המטופל של היום, מעדיף לקבל את השירותים הרפואיים בזמן ובמקום אשר נוחים לו - בבית, בדרך לעבודה וכחלק משגרת היום-יום שלו" אמר אלי כהן מנכ"ל כללית, "בבסיס התפישה של הקמת בילינסון NEXT עומדת ההבנה כי בית החולים הוא כבר לא רק מקום פיזי שאליו מגיעים לקבל שירותים רפואיים. הקשר שלנו עם המטופלים מותאם לצרכי התקופה ולצרכים המשתנים של המטופלים ויכול להיעשות בדרכים מגוונות".